וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטס: "זה אמוציונלי לחזור לבית. יש לי קבוצה מצוינת לעבוד איתה"

רפא בניטס הוצג כמאמנה החדש של ריאל מדריד, פלורנטינו פרס החמיא לו: "אתה אחד המאמנים הטובים בעולם, כזה שהשחקנים תמיד נהנים להיות לצדו. מאמן עם המון ניסיון בינלאומי ושלל תארים"

רפא בניטס מאמן ריאל מדריד עם הנשיא פלורנטינו פרס. רויטרס
בניטס עם פלורנטינו פרס במהלך הצגתו/רויטרס

בשעה טובה ומוצלחת, ריאל מדריד הפכה היום (רביעי) את הצפוי לרשמי והודיעה על החתמתו של רפא בניטס כמאמן הקבוצה. בניטס חתם לשלוש שנים והוא הוצג בתפקידו החדש במסיבת עיתונאים חגיגית. בניטס, שנראה מאוד נרגש, דיבר מעט ובמהרה: "זה יום אמוציונלי, לחזור לכאן, לבית שלי. אין לי מילים כל כך. כמו שאמר הנשיא, יש לי קבוצה מצוינת לעבוד איתה ואני מקווה שהדברים יעבדו היטב, שהקבוצה תשחק טוב ושנזכה בתארים".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס אמר: "אנו יוצאים היום לדרך חדשה ומשוכנעים שההגעה של המאמן החדש שלו, רפא בניטס, תחזק אותנו. האתגרים בכדורגל הופכים לקשים יותר ויותר ובשביל זה, יש לנו כאן את המאמן החדש שלו, שנושם את ריאל מדריד מאז שהיה צעיר. ברוכים הבאים, רפא היקר.

"אתה מכיר אותנו שנים ואני יודע שהתשוקה שלך למשחק גבוהה. אתה אחד המאמנים הטובים בעולם, כזה שהשחקנים תמיד נהנים להיות לצדו ומסתדרים איתו. מאמן עם המון ניסיון בינלאומי ושלל תארים, וזה משמעותי במיוחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה הרשמית של ריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רפא בניטס נבנה כאן, בריאל מדריד, כשחקן וכמאמן, עד שהגיע להיות עוזר המאמן של הקבוצה הבכירה", הוסיף פרס. "אני מניח שאתה ומשפחתך מאוד מתרגשים מכך שעכשיו יש לך את האחריות על ריאל מדריד. אין מישהו מתאים יותר ממך כדי להבין מה המשמעות של החולצה שלו. הלב שלך הוא מדרידאי ומהיום, האוהדים שלנו איתך. הם יודעים שאתה תיקח את הקבוצה קדימה. אתה מגיע למועדון הכי גדול וחשוב בעולם, עם מיליוני אוהדים בכל העולם. לריאל יש יותר תארים מכל מועדון אחר, אבל אנחנו תמיד שואפים לעוד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ההחתמה איננה באה בהפתעה כמובן ומאז שבניטס בן ה-55 הודיע בסוף השבוע החולף כי הוא עוזב את נאפולי, לכולם היה ברור שהוא מגיע לחתום במועדון בו שיחק בקבוצת המילואים בין 1974 ל-1981 ולאחר מכן, גם אימן את קבוצת הנוער ואת קבוצת המילואים של ריאל.

בניטס עזב את ריאל ב-1995 ועבר לאמן מספר קבוצות בספרד, עד שהגיע לולנסיה, עמה זכה בשתי אליפויות ובגביע אופ"א, יחד עם עוזרו ומאמן מכבי תל אביב לשעבר, פאקו אייסטרן. השניים עברו בהמשך לליברפול ובעונה הראשונה באנפילד, זכו בליגת האלופות אחרי גמר דרמטי וחזרה מפיגור 3:0 מול מילאן ל-3:3 וניצחון בפנדלים. בליברפול זכה בניטס גם בגביע אחד והפסיד פעם נוספת בגמר ליגת האלופות.

בהמשך, הוא עבד חצי עונה כושלת באינטר (שם זכה בגביע העולם לקבוצות) ובנובמבר 2012 עבר לאמן את צ'לסי, כאשר בניגוד לתחזיות הוא הצליח להוביל את הקבוצה לזכייה מפתיעה בליגה האירופית. בקיץ 2013 הוא עבר לנאפולי וזכה עמה בגביע האיטלקי, אולם העונה חווה כישלון והקבוצה סיימה רק במקום החמישי.

ברחבי הרשת, כמו שאפשר לראות, לא ממש מאמינים בסיכויים של בניטס להצליח, או אפילו להשלים את החוזה שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully