וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "יש לנו חבר'ה טובים ומוכשרים, אפשר לעשות איתם הרבה"

מאמן הנבחרת הצעירה החדש ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בליכטנשטיין, שיפתח את קמפיין מוקדמות יורו 2017: "אני מאמין שעוד שנתיים נראה 2-3 שחקנים מפה בנבחרת הבוגרת"

מאמן נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל אריק בנאדו. קובי אליהו
בנאדו מוכן לאתגר/קובי אליהו

אריק בנאדו החל לאחרונה את עבודתו כמאמן הנבחרת הצעירה. ביום ראשון הקרוב תתארח הנבחרת הישראלית בליכטנשטיין למשחקה הראשון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות שתיערך ב-2017 בפולין בעוד כשנתיים. ישראל שובצה לבית 4 לצד אלבניה, פורטוגל, יוון, הונגריה וכאמור, ליכטנשטיין.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום אמר בנאדו: "אני מאוד שמח לקבל את התפקיד הזה. זה משהו שתמיד רציתי לעשות והגשמתי אותו. יש לנו חבר'ה טובים ומוכשרים, שאפשר לעשות הרבה איתם. אנחנו מתקרבים למטרה. מאז שהגעתי הייתה לא מעט עבודה, להעביר לשחקנים את מה שאני רוצה. הם קולטים מהר ומבינים".

על הסגל העומד לרשותו אמר המאמן: "יש לנו סגל טוב ומוכשר. נכון שרוב השחקנים לא מגיעים מקבוצות צמרת, אבל שחקנים צעירים מקבלים יותר הזדמנויות בקבוצות קטנות, מתפתחים ומראים את הכישרון שלהם. אני מאמין שבבוא היום השחקנים האלה יהיו בורג מרכזי בקבוצות בארץ ואולי גם בחו"ל".

על המטרות: "יש הרבה מטרות לנבחרת הצעירה ואחת מהן היא ששחקנים ישתלבו בסופו של דבר בנבחרת הבוגרת. אנחנו רוצים לקדם אותם מבחינה מנטלית, טקטית. אין לנו הרבה זמן לעבוד איתם, אבל כמה שנוכל לעזור, נשמח. אני מאמין שעוד שנתיים נראה שניים או שלושה שחקנים לפחות בנבחרת הבוגרת".

על עצמו הוסיף בנאדו: "אני מאמן ארבע שנים, צברתי לא מעט ניסיון. למדתי מכל המאמנים שאימנו אותי, אני לומד גם מאלי גוטמן שאני עובד מולו עכשיו. אני מרגיש מוכן ויש לי תשוקה עזה למקצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully