וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון: "ביקשתי ממכבי תל אביב מיליון יורו על חלקי בכרטיס של בן חיים"

3.6.2015 / 9:18

סעיף השחרור של הקשר עומד על 2.2 מיליון יורו, כך שמכירתו לקבוצה באירופה תזכה את עמוס לוזון ברבע מהסכום, אך הוא טוען כי עליו לקבל יותר: "אולי נביא קבוצה שתשלם עליו 4 מיליון יורו?"

one

בזמן שבמכבי תל אביב ממשיכים לנהל מגעים מול הקשר טל בן חיים, כדי לפתוח את חוזהו ולשחרר את עצמם מסעיף השחרור שלו על סך 2.2 מיליון יורו, מאותת עמוס לוזון, המחזיק ב-25 אחוז מכרטיסו של השחקן, כי אם מכבי תל אביב ובן חיים עורכים ביניהם חוזה חדש, הוא צריך לקבל רבע מדמי הכרטיס. לוזון אמר השבוע כי במכבי תל אביב בכלל לא מתכחשים למחויבות שלהם כלפיו. לדברי לוזון, במכבי תל אביב מבינים שפתיחת החוזה של בן חיים תחייב אותם לשלם לו. "אני ביקשתי מיליון יורו, הם מדברים על 300 אלף יורו", סיפר לוזון. אגב, במכבי תל אביב לא הסכימו להתייחס לכך, ולא ברור אם גם מהצד שלהם יש השלמה עם החובה לשלם ללוזון רבע מהכרטיס.

כאמור, סעיף השחרור של בן חיים עומד על 2.2 מיליון יורו, כך שעל פניו מכירת השחקן בסכום הזה לקבוצה באירופה אמורה לזכות את לוזון ברבע מהסכום ובסך הכול ב-550 אלף יורו. "2.2 מיליון יורו זה הסכום המינימלי", הבהיר לוזון. "מי אמר שזה המחיר של טל? אולי נביא קבוצה שתשלם עליו ארבעה מיליון יורו? אני חושב שרבע מהכרטיס שלו שווה מיליון יורו וזה מה שביקשתי ממכבי תל אביב. אנחנו ממשיכים לדבר".

ערן זהבי, טל בן חיים, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הגיל יהווה פקטור משמעותי בהחלטה היכן לשחק. בן חיים/ברני ארדוב

בן חיים נוטה להישאר במכבי תל אביב ומוכן לשדרוג חוזהו תמורת ביטול סעיף השחרור, למרות שיש דבר אחד שקצת גורם לו להרהר עדיין, והוא גילו. בחודש אוגוסט יהיה בן חיים בן 26 ומדובר בגיל מאוד קריטי כשמדובר ביציאה לאירופה. בעוד שנה, כשהוא יהיה בן 27, ייתכן שיהיה לו יותר קשה לצאת במכירה. לצד כל זה צריך לזכור שרק לאחרונה ילדה רעייתו של בן חיים והשחקן מעדיף בעונה הבאה להישאר בישראל. בסביבתו של השחקן טוענים כי יש לו שתי הצעות טובות עם שדרוג בשכר.

בעניין אחר, ברק בדש שוקל את עתידו במכבי תל אביב אחרי שיחה שהיתה לו בימים האחרונים עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף במהלכה שמע שמעמדו במועדון עדיין לא ברור. מקורב לבדש אמר: "כמו שזה נראה זה 50-50. ברק לא שמע שמכבי לא רוצה אותו לעונה הבאה, אבל הוא גם לא שמע שמחר יחתימו אותו על חוזה חדש. הוא הבין שאם הוא ימתין יתכן שמכבי תחתים אותו על חוזה חדש אבל השאלה היא אם הוא יכול להרשות לעצמו לחכות למכבי ולהפסיד הצעות אחרות שיש לו כרגע".

בדש הגיע לפני שנה וחצי למכבי תל אביב ונחשב לרכש מוצלח אף שלא הירבה לשחק העונה. השחקנים מאוד התחברו אליו והוא נחשב לגורם מאוד דומיננטי בחדר ההלבשה. לפרקים העונה סיפר פאקו אייסטרן כי מכבי תל אביב שיחקה את הכדורגל האיכותי ביותר כשבדש היה בהרכב לצד ערן זהבי. כך או אחרת נראה שהחלוץ יצטרך בקרוב לקבל החלטה מאחר והוא עלול להפסיד את ההצעות שיש לו כרגע אם יחכה יותר מדי למכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully