וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אני רוצה לזכות בווימבלדון השנה"

המדורג מספר שתיים בעולם הציב לעצמו מטרה גבוהה אחרי ההפסד לסטן ואוורינקה ברבע גמר הרולאן גארוס והחמיא ליריבו, שאמר בעצמו: "זה היה משחק החימר הכי טוב שהיה לי בקריירה"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי מתחבק עם סטן ואוורינקה. AP
פרגן לחבר הטוב. פדרר ו-ואוורינקה/AP

רוג'ר פדרר סיים הערב (שלישי) את דרכו ברולאן גארוס כבר בשלב רבע הגמר. השוויצרי, המדורג שני בעולם, הפסיד 6:4, 6:3, 7:6 (4) לבן ארצו סטן ואוורינקה וסגר שנה שלישית בלי לעבור את רבע הגמר באליפות צרפת הפתוחה.

רוג'ר פדרר בחר להחמיא לחברו במסיבת העיתונאים: "כשהוא זכה באליפות אוסטרליה הרבה הופעתו, אבל גם היום הוא שיחק מצוין ואני לא חושב שאף אחד מופתע שהוא משחק כל כך טוב. הוא יכול לשחק ברמות כאלה ותמיד ידעתי שיש לו את היכולת לשחק ברמות הגבוהות ביותר. זה מצוין בשבילו להגיע לחצי הגמר וזה הישג גדול, אין ספק. אין מה לעשות, בטניס תמיד שחקן אחד חייב להפסיד".

על המשחק עצמו אמר פדרר: "ניסיתי הרבה דברים, לשחק גבוה, לעלות לרשת כי לעזוב את אליפות צרפת בלי לנסות הכול, זה לא מתקבל על הדעת. חשבתי שאוכל לחזור במערכה השלישית, בשובר השוויון, אולי אפילו לכפות מערכה רביעית וחמישית, אבל זה לא הלך לי". לגבי המשך הדרך אמר RF: "אני מחכה למה שיקרה עכשיו. אין שום דבר חיובי לגבי המשחק היום כי הפסדתי, אבל אני אשתמש בימי החופש שיהיו לי עכשיו כדי לבלות עם המשפחה שלי, ליהנות ולהתאושש מבחינה גופנית. אני מחכה להאלה, ואז כמובן לווימבלדון. אני רוצה לזכות בווימבלדון ומרגיש שהמשחק שלי טוב, הוא יציב ואני צריך לשמור על רמה גבוהה עכשיו".

סטן ואוורינקה אמר: "המשחק היום היה המשחק הטוב ביותר שלי על חימר אי פעם, זה רגע מדהים בשבילי. אני משחק טניס טוב ואני שמח מאוד להיות בחצי גמר רולאן גארוס בפעם הראשונה. אני קצת מופתע לנצח במשחק כזה בשלוש מערכות כמו שניצחתי, אבל זו הרגשה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully