וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד הויברג מונה למאמן שיקגו: "מקווה שאהיה טוב כמו ת'יבודו"

יורשו של ת'יבודו בעיר הרוחות הוצג אחרי שחתם על חוזה לחמש עונות בסכום המוערך בכ-25 מיליון דולר: "אוהב את הסגל הזה, אפשר לעשות כאן דברים גדולים, אני נכנס לנעליים גדולות מאוד"

מאמן שיקגו פרד הויברג. AP
הבוס החדש בשיקגו. הויברג/AP

פחות משבוע אחרי שעוררה סערה עם הודעת פיטורים עניינית במיוחד לטום ת'יבודו, שיקגו מצאה מאמן חדש. כצפוי, הבולס הודיעו הערב (שלישי) על מינויו של פרד הויברג. על פי דיווחים בארצות הברית, מאמן מכללת איווה סטייט בחמש השנים האחרונות יקבל חוזה לחמש עונות במהלכן ירוויח 25 מיליון דולר, בדומה לחוזים שקיבלו מאמני שנה ראשונה אחרים כמו סטיב קר בגולדן סטייט ודרק פישר בניו יורק.

הויברג, שינסה להצעיד את הבולס לדרך החדשה ולהיכנס לנעליו הגדולות של טום ת'יבודו המוערך, סומן על ידי ראשי שיקגו עוד במהלך העונה, לאחר שאלה ראו את הצלחתו של בראד סטיבנס בבוסטון. "אני מאוד אוהב את הסגל הזה, את הורסטיליות של השחקנים, ואת ההרכבים השונים שאפשר להעמיד. אני רוצה להודות לאיווה סטייט על חמש העונות האחרונות, שהיו פשוט נהדרות. אני ומשפחתי עזבנו סיטואציה סופר נוחה", אמר הויברג לתקשורת.

הויברג התייחס גם לת'יבודו, שעל פי הדיווחים בארצות הברית ניהל יחסים גרועים עם ההנהלה וחלק מהשחקנים: "טום מאמן יוצא מהכלל, הוא הטמיע בבולס איכויות נדירות. אני יכול רק לקוות שאהיה טוב כמוהו".

הויברג בן ה-42 מגיע לסיבוב שני בבולס, שם בילה ארבע עונות כשחקן בין 1999 ל-2003. מאז פרישתו ממשחק פעיל ב-2005 הוא הספיק לשמש גם כעוזר מאמן מינסוטה, הקבוצה בה סיים את הקריירה וב-2010 החל את דרכו באיווה סטייט, אותה הצעיד בארבע השנים האחרונות לטורניר המכללות, כולל הופעת אחת בסוויט סיקסטין.

מאמן שיקגו בולס תום תיבודו. GettyImages
נעליים גדולות. ת'יבודו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully