וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאוטון מערימה קשיים על שחרורו של ז'ואן קאריו למכבי תל אביב

2.6.2015 / 18:37

ההונגרים כבר הודיעו שיחתימו מאמן אחר, אך הקשיחו עמדות מרגע ששמעו על התעניינות הצהובים, בניסיון לגזור קופון גדול יותר. דיווח ב"אל מונדו": איבן דה לה פניה מועמד לתפקיד המאמן

אתר רשמי

ראשי וידאוטון ההונגרית מקשים על מעברו של ז'ואן קאריו למכבי תל אביב. על פי דיווחים של עיתונאים בהונגריה, מרגע שראשי וידאוטון הבינו שקאריו מבוקש במכבי תל אביב, הם החלו להערים קשיים על המעבר מאחר שלמאמן הספרדי יש חוזה בקבוצה גם לעונה הבאה המתחדש אוטומטית.

קאריו לא מכחיש את ההתעניינות של מכבי תל אביב, אבל עם כל מי שהוא מדבר מהארץ הוא מדגיש שיש לו חוזה לעונה נוספת בוידאוטון ולכן הוא לא יכול לעשות שום צעד לכיוון ישראל. גם היידוק ספליט מגלה עניין בקאריו, שנחשב למאמן בעל שיטות אימון מגוונות. וידאוטון כבר הודיעה לפני ההתעניינות של מכבי תל אביב בקאריו שתחתים מאמן אחר, אבל אז עשתה פניית פרסה במטרה להרוויח כסף מהתרת חוזהו של הספרדי.

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב (אמצע) עם ג'ורדי קרויף, מרטין ביין. ברני ארדוב
עדיין אין מאמן. גולדהאר, קרויף וביין/ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף רוצה את קאריו, אבל הוא לא המועמד היחיד לאימון מכבי תל אביב. ההולנדי מסר למיטש גולדהאר עוד שני שמות של מאמנים שיכולים להיות מתאימים אחרי עזיבתו של פאקו אייסטרן, אבל קאריו הוא עדיין הפייבוריט.

קאריו בן ה-46 שיחק בכמה קבוצות קטנות בספרד ופצח בקריירת אימון ב-2001. הוא שימש כמאמן נוער באספניול, עמד על הקווים של ג'ירונה, חזר לאספניול למשרות עוזר המאמן של קבוצת המילואים ולאחר מכן הקבוצה הראשונה וב-2011 מונה לעוזרו של פאולו סוזה בוידאוטון. הוא נשאר בצוות המקצועי של הקבוצה ההונגרית גם אחרי שהפורטוגלי עזב, ביוני האחרון מונה למאמן ראשי והוליך את וידאוטון לאליפות שנייה בתולדותיה.

בינתיים, ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני מדווחים כי כדורגלן העבר איבן דה לה פניה הוא אחד המועמדים למכבי תל אביב. אקס ברצלונה, לאציו, מארסיי, אספניול ונבחרת ספרד פרש ממשחק פעיל ב-2011 ועבד לאחר מכן בצוות האימון של חברו לואיס אנריקה ברומא, אך פרט לכך לא אימן קבוצה. הוא מיודד עם ג'ורדי קרויף מימיהם המשותפים בקבוצת הנוער של ברצלונה ולאחר מכן גם בקבוצת המילואים ובבוגרים. דה לה פניה בן ה-39 שיחק בישראל עם ברצלונה (נגד הפועל באר שבע) וגם עם אספניול (נגד מכבי חיפה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הכדורגלן הספרדי איבן דה לה פניה. Shaun Botterill, GettyImages
שוב יגיע חבר מברצלונה? איבן דה לה פניה/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully