וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה כשיר. צ'אבי: "רוצה לסיים את דרכי בברצלונה עם ניצחון"

הקשר ישחק בגמר האלופות. צ'אבי מגבה את האוהדים ששרקו בוז בהמנון: "זו דמוקרטיה", בוסקטס: "הגולאסו של מסי? הוא יכול להבקיע שער כזה מול כל אחת". מסי מספר על הנוסחה להצלחה של הטריו

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי עם לואיס סוארס. David Ramos, GettyImages
מצב רוח מרומם באימון. ליאונל מסי עם איבן ראקיטיץ' ולואיס סוארס/GettyImages, David Ramos

ביום שבת בערב חובבי הכדורגל ברחבי הגלובוס יעצרו את נשימתם. גמר ליגת האלופות, אירוע הכדורגל מהגדולים בעולם אשר נערך אחת לשנה, ייצא לדרך בברלין כשעל כר הדשא ישחקו שתיים מהקבוצות הטובות ביבשת - ברצלונה ויובנטוס, שייאבקו על הזכות להניף את הגביע היוקרתי מכולם בסיום.

רגע לפני שהיא עולה על כר הדשא לקרב על כל הקופה, ברצלונה לקחה חלק ביום התקשורת המסורתי של אופ"א, במהלכו דיברו לואיס אנריקה, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, איבן ראקיטיץ' וחאבייר מסצ'ראנו על המשחק החשוב.

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה. רויטרס
נרגש. לואיס אנריקה/רויטרס

אינייסטה הדאיג מאוד את ברצלונה ואת אוהדיה לאחר שהוחלף במהלך גמר הגביע, אך הקשר מיהר להרגיע והודיע כי הוא מתכוון לשחק. "אני מרגיש אי נוחות בשריר, אבל אהיה בסדר בשבת. לא חשבתי לרגע שאחמיץ את המשחק. עצוב שזה יהיה המשחק האחרון של צ'אבי בקבוצה. הייתה לי הזכות לשחק איתו בכל השנים האלו. הוא הפליימייקר מספר אחת בעולם".

"מדהים לסיים כך את הקריירה בברצלונה", הודה צ'אבי, שיערוך את משחקו האחרון בקבוצה בשבת. "אני רוצה לסיים עם ניצחון ומקווה שגם נצליח לעשות זאת".

צ'אבי אף התייחס לשריקות הבוז הצורמות במהלך ניגון ההמנון הספרדי בגמר הגביע, וגיבה את האוהדים: "להעניש את הקהל? זו דמוקרטיה, זה אקט שנכלל במסגרת חופש הביטוי. עדיף שינסו להבין למה שורקים בוז במקום להעניש".

"יובנטוס עשתה עונה נפלאה", החמיא לואיס אנריקה ליריבה. "היא קבוצה נהדרת. מצפה לנו חוויה מדהימה. האולימפיסטדיון הוא אצטדיון יפה מאוד. בואו נקווה שלאוהדי ברצלונה יהיו זכרונות טובים ממנו. בכלל, גמר הגביע זה משהו אחר לגמרי. אני זוכר שהייתי בגמר בפריס ב-2006 בתור אוהד. נהניתי מאוד. לא דיברתי עם לואיס סוארס על המפגש הצפוי לו מול ג'ורג'יו קייליני. טעויות הן חלק מהחיים וזה כבר שייך להיסטוריה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני ברצלונה באימון. David Ramos, GettyImages
מתפננים. שחקני ברצלונה בהפוגה/GettyImages, David Ramos

"היחסים ביני לבין ניימאר וסוארס מצוינים, אנחנו מסתדרים נהדר ולא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו", הודה ליאונל מסי. "אני חושב שזו הנוסחה להצלחה. ברגע שמסתדרים מחוץ לכר הדשא, מסתדרים גם על כר הדשא. מחכה לנו עוד דרך ארוכה עד לזכייה בגמר ליגת האלופות. החלום של כולנו הוא לזכות בתואר. אנחנו מודעים לעובדה שמולנו תתייצב יריבה מאוד עיקשת וחזקה".

"אנחנו מכבדים מאוד את יובנטוס", הוסיף איבן ראקיטיץ'. "ננסה ללחוץ אותה מהרגע הראשון. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ולעובדה שנוכל להפוך את יום שבת למאוד מיוחד. הגיע הזמן ליהנות מהמשחק".

חאבייר מסצ'ראנו ציין: "זכינו בגביע הספרדי בזכות היכולת הטובה שלנו. הייתה לי הרגשה טובה לאחר מכן, סוג של הקלה. אנחנו יכולים לעשות היסטוריה, זה ממש מעבר לפינה".

סרחיו בוסקטס סיכם: "יובנטוס משחקת בצורה שונה מהקבוצות שאליהן התרגלנו. נצטרך לעשות התאמות. השער המדהים של ליאונל מסי? הוא יכול לכבוש כך מול כל קבוצה".

שחקן ברצלונה, ג'רארד פיקה, עם חאבייר מסצ'ראנו. רויטרס
משתעשעים. ג'רארד פיקה וחאבייר מסצ'ראנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully