וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל שיימן חתם בהפועל תל אביב, גוברים הסיכויים שזגורי יישאר

המגן השמאלי חתם לשנתיים ואמר: "אני מגיע לפה בשיא המוטיבציה והרעב", הקשר נוטה להסכים לקיצוץ בשכרו. תמוז סירב לחזור לישראל, סליחי יקר מדי, במועדון טוענים שאיתי שכטר הוצע

שחקן הפועל תל אביב, שמואל שיימן. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מירוק לאדום. שיימן/אתר רשמי, הפועל תל אביב

המגן השמאלי שמואל שיימן חתם היום על חוזה לשנתיים בהפועל תל אביב. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה ספורט. שיימן ששיחק בשלוש השנים האחרונות במכבי חיפה, הגיע לאדומים בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו אצל הירוקים.

שיימן אמר היום לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאושר להצטרף להפועל תל אביב ומרגיש שזה המקום הכי טוב בשבילי כי הם הראו לי כמה הם באמת רוצים אותי. יש לי אמונה גדולה בכל מה שמתוכנן פה מבחינה מקצועית ובאנשים שמנהלים את המועדון. אני מגיע בשיא המוטיבציה והרעב להוכיח את עצמי במועדון כמו הפועל תל אביב ולהצליח פה עם יתר השחקנים האדומים"

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
לא מעוניין לחזור לישראל. תמוז/GettyImages

מעבר לכך, הצוות המקצועי של הפועל תל אביב מרכז את עיקר המאמצים בימים האחרונים בהחתמת שחקנים לחלק הקדמי, כשהתמקדות היא בחלוץ. לקבוצה הוצעו כמה שחקנים, ביניהם חמדי סליחי, ליביו אנטל (לכנף) ודוד ביטון, ששיחק בקבוצה בחתי העונה האחרונה. האדומים טוענים שגם איתי שכטר הוצע לקבוצה, אבל לא יתקיים מו"מ בגלל העלות הגבוהה שלו והיכולת שהוא מציג בשנים האחרונות.

העלויות של סליחי, אנטל וביטון גבוהות מדי בשביל האדומים, וכרגע הם לא מתכוונים להיכנס למו"מ עם אחד מהם. בכירים במועדון גיששו אצל עומר דמארי וניסו לבדוק אם ר.ב לייפציג תסכים להשאיל אותו ללא תמורה, אך השכר הגבוה שלו גורם לכך שהסיכוי שיחזור למתחם חודורוב, נמוך מאוד. טוטו תמוז קיבל פנייה מהקבוצה ובהפועל הבהירו שיהיו מוכנים לשלם לו שכר גבוה, אבל הוא דחה את ההצעה והבהיר שכרגע אין בכוונתו לחזור לשחק בליגת העל הישראלית.

לפיכך, בהפועל תל אביב מנסים למצוא חלוץ זר שיעמוד בדרישות המקצועיות והכספיות. מספר מועמדים קיבלו הצעות ראשוניות, אבל עם אף אחד מהם עדיין לא נפתח מו"מ. בנוסף נבחנת המועמדות של כמה שחקנים לעמדת הקשר האחורי. הצוות המקצועי רוצה קשר אחורי עם ניסיון, שינהיג את מרכז הקישור הצעיר של הקבוצה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עשוי להישאר. זגורי/ברני ארדוב

בינתיים, הסיכויים שהקשר ישראל זגורי יישאר בהפועל תל אביב גברו משמעותית היום (שלישי). זגורי התבקש לקצץ בשכרו בתמורה לעוד עונה אחת לפחות באדום ונוטה להסכים. חשוב לציין כי הקשר מחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות בקבוצה והקיצוץ יהיה תקף גם לשנים הבאות, כך כשהעונה הזו תהיה סוג של מבחן עבור הקשר.

בכל אופן, בהפועל לא מתכוונים לשאת בעלויות שכרו במקרה שירצה לעבור, ולכן הסיכויים לכך קטנים. במקביל, עדיין מחפשים לקשר קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט מחוץ לארץ. אם יישאר בסופו של דבר באדום, בהפועל מקווים שישחזר את היכולת הטובה שלו מלפני שנתיים, אז היה אחד השחקנים הטובים בקבוצה.

(עדכון ראשון: 13:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully