וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פנתה לשמואל שיימן: אם יהיה תקציב, נחתים אותך

16.4.2015 / 18:54

בצל הבעיות הכלכליות אצל האדומים, המועדון פנה למגן השמאלי שמסיים את החוזה שלו במכבי חיפה בתום העונה. בחיפה אופטימיים לגבי יוסי בניון שישוב להתאמן ביום שישי

one

הפועל תל אביב פנתה למגן השמאלי שמואל שיימן ובדקה אפשרות להחתימו לעונה הבאה. למרות הבעיות הכלכליות במועדון, האדומים מאמינים שיוכלו להחתים את שיימן, שיצר קשר בינם לבין סוכנו ההולנדי המטפל בענייניו מחוץ למכבי חיפה. שיימן שחקן חופשי בתום העונה, וזאת משום שחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, שכבר מומשה בתחילת העונה.

שיימן, כידוע, מוכן להישאר במכבי חיפה רק בתנאי שיקבל דקות משחק, אבל המגמה הברורה היא להמשיך ולטפח את שחקן הבית טאלב טואטחה בתקווה למכור אותו לאירופה בשנים הקרובות. בהפועל הבהירו לשיימן כי ינסו למצוא תקציב להחתמתו. שיימן עצמו יהיה מוכן להפחית בשכרו כדי לבצע את המעבר.

שמואל שיימן, מכבי חיפה. ברני ארדוב
יעשה את המעבר? שמואל שיימן/ברני ארדוב

חיפה לא התאמנה היום (חמישי), ומחר תחדש את אימוניה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום שני. הקפטן יוסי בניון צפוי לשוב לאימונים מחר, ובחיפה עדיין אופטימיים לגביו. מרקו בלבול עדיין לא שוחח עם שחקניו על המשחק בווסרמיל ויגביר את קצב ההכנות החל ממחר.

בשבוע הבא תחליט חיפה סופית האם לרכוש את החלוץ האוקראיני אדרינסולה חביב אסאולה בן ה-23 ולהשאילו לבני יהודה. כזכור, אתמול דיווחנו כי על פי עסקה המתגבשת, השחקן שהחל השבוע להיבחן בבני יהודה יירכש על ידי הירוקים ואז יושאל לזהובים. נראה כי להחלטה של יוסי אבוקסיס ומשה דמאיו לגבי השחקן ישנו משקל גדול באשר להחלטה שיקבל שחר בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully