וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ראמוס מלהטט, ליל וויין משתגע ומה עם ז'רום לרואה?

בלם ריאל מדריד הפגין כישורים מדהימים באימון, הראפר אימן קבוצה במהלך משחק צדקה וניסה לתקוף את השופט, התפקיד החדש של אקס בית"ר ירושלים, רונאלדו נתפס מטיל את מימיו ברחוב והמחווה של אלכסיס סאנצ'ס

23:30: המחווה המרגשת של אלכסיס סאנצ'ס

אחרי עונה נהדרת במדי ארסנל וזכייה בגביע האנגלי, אלכסיס סאנצ'ס חזר הביתה לקראת קופה אמריקה 2015 אותו תארח צ'ילה. הכוכב הגדול של לה רוחה נחת בשדה התעופה בסנטיאגו, לווה לרכב תחת אבטחה כבדה ונופף לאוהדים, כשלפתע אחת המעריצות שרצתה לקבל קצת אבק כוככבים רצה לעבר אלכסיס. הבחורה נבלמה על ידי שלושה אנשי משטרה שגם הפילו את המכשיר הסלולארי שלה, אלא שאז נחלץ לעזרתה שחקן הנבחרת. זה נגמר עם תמונה למזכרת וגם נשיקה. גיבור אמיתי.

16:53: רונאלדו נתפס מטיל את מימיו ברחוב

כריסטיאנו רונאלדו מנצל את הפגרה כדי ליהנות קצת מהחיים. אחרי עונה מתישה מאוד מבחינתו, הכוכב של ריאל מדריד לקח חופשה ובימים אלו מבלה עם חברים בעיירת הנופש סן טרופז. אחרי שבילה עם החברים במועדון לילה, רונאלדו, שכנראה לא יכול היה להתאפק, החליט להטיל את מימיו על אחת מהמכוניות באזור. הבעיה: צלם פפראצי הצליח ללכוד אותו, והתמונות הפכו לוויראליות. אם זה לא מספיק, שוטרים שעברו באזור ראו את רונאלדו בשעת מעשה ונזפו בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשעת מעשה. כריסטיאנו רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע לפני שנתפס על ידי השוטרים. רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נו נו נו". רונאלדו עם השוטרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:30: איך ייצרו את צלחת האליפות של מכבי תל אביב?

אלופה ישנה - צלחת חדשה: איך נראה התואר של מכבי ת"א? צפו בסרטון ההכנות והתחממו לקראת הערב, אז נעלה וידאו מיוחד על היום הגדול של הצהובים...

Posted by ‎מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL‎ on Tuesday, June 2, 2015

12:30: סרחיו ראמוס ומרסלו מפגינים כישורים באימון

סרחיו ראמוס אמנם שחקן הגנה, אך בכל זאת נחשב לשחקן טכני במיוחד. הוכחה נוספת לכך מגיעה בווידאו שלמטה, ובו נראה ראמוס עושה חיים עם כדור במהלך אימון של ריאל מדריד. שחקן הגנה נוסף שהפגין יכולות מרשימות באימון של הבלאנקוס הוא מרסלו. מי הרשים אתכם יותר?

12:15: התפקיד החדש של ז'רום לרואה

אקס בית"ר ירושלים, ז'רום לרואה בן ה-40, שנחשב לאחד הזרים הגדולים שהיו בישראל, ערך את המשחק האחרון בחייו ב-9 במרץ במדי שאטורו, שנשרה בסיום העונה הנוכחית לליגה השלישית בצרפת. הקשר, שפרש מכדורגל, קיבל תפקיד חדש במועדון - יועצו האישי של הנשיא תיירי שון. "אנחנו מצטערים שאכזבנו את האוהדים", אמר שון באתר הרשמי של המועדון. "העונה שלנו הייתה נוראית, אבל נעשה הכול כדי לחזור במהרה לליגה השנייה", הוסיף.

זרום לרואה ביתר ירושלים. עמי שומן
מצא תפקיד חדש. ז'רום לרואה/עמי שומן

12:00: ליל וויין מאבד את זה

הראפר האמריקאי, ליל וויין, עולה לכותרות אחת לשבוע בארצות הברית בהקשרים שליליים. פעם מדובר בתקיפה ופעם יריות באוטבוס. ומה הוא עשה הפעם? ליל וויין החליט לתרום קצת לקהילה, והסכים לאמן קבוצת כדורסל במהלך משחק ראווה שנערך למטרות צדקה בסנט לואיס. אלא שכמה שריקות של השופט, שלא היו לרוחו, הרתיחו אותו והוציאו אותו מהכלים. הוא החליט לתקוף את השופט וניסה לגשת אליו, אך נחסם על ידי שחקניו. אם זה לא מספיק, עדי ראייה טוענים כי הראפר ירק אל השופט, שנס על נפשו לחדר ההלבשה.

11:45: שחקני מנצ'סטר יונייטד משחקים גולף. או שבעצם מדובר בכדורגל?

שחקני מנצ'סטר יונייטד נהנים מהפגרה. השדים האדומים לקחו חלק במשחק מעט שונה, המשלב גולף עם כדורגל. השחקנים חולקו לשתי קבוצות - האנגלים מול הספרדים. מי ניצח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully