וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזוגה: "עונה פשוט הזויה". אדלר: "הזדקנתי בשלוש שנים"

חגיגות ענק בהמבורג לאחר הניצחון על קרלסרוהה שהשאיר אותם בליגה. ואן דר וארט: "אני התכוונתי לקחת את הבעיטה בתוספת הזמן". לבאדיה: "לא יכול לתאר את מה שקרה במילים"

שחקן המבורג, לואיס הולטבי, חוגג הישארות בליגה. GettyImages
חגיגות ענק בהמבורג. לואיס הולטבי מאושר/GettyImages

הכדורגל הגרמני עשה זאת שוב. עוד דרמת ענק, דמעות, שערים מכריעים ורגעים מרגשים. אמש (שני) המבורג, שלא נפרדה מהבונדסליגה ב-52 שנות קיומה של הליגה, פגשה את קרלסרוהה למשחק הגומלין בפלייאוף נגד הירידה לליגה השנייה, ושרדה ברגע האחרון הודות לשער ניצחון בדקה ה-115. קרלסרוהה הוליכה 0:1 אחרי שהמשחק הקודם בין השתיים, שנערך בהמבורג, נגמר ב-1:1. אלא שבתוספת הזמן מרסלו דיאס כבש בכדור חופשי אדיר, והמשחק הלך להארכה, בסיומה חגגה המבורג הישארות בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות.

seperator

"אני מעדיף לא לקחת חלק במשחקים כאלו לעתים קרובות", הודה השוער רנה אדלר. "אני חושב שהזדקנתי בשלוש שנים במהלך המשחק. ניצחנו בזכות רוח הקבוצה והלחימה של השחקנים. אני עדיין באופוריה וצריך לרדת לקרקע אחרי מה שקרה. זה פשוט לא ייאמן.

מאמן המבורג, ברונו לבאדיה, שהגיע לקבוצה רק באמצע אפריל השנה כשהיא במצב אנוש, אמר בהתרגשות: "אני אפילו לא יכול לתאר את מה שקרה במילים. אני אוהב את העיר הזו, אני אוהב את המועדון הזה. ידעתי שהמשימה תהיה קשה מאוד כשלקחתי על עצמי את העבודה. עכשיו אני יכול להגיד שאני גאה מאוד על ההישג וכן גאה בשחקנים הנפלאים שלי על מה שעשו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני המבורג חוגגים. AP
איזה אושר. שחקני המבורג חוגגים על כר הדשא/AP

הקשר רפאל ואן דר וארט, שערך את משחקו האחרון בקבוצה (חוזהו תם), הוסיף: "ידענו שהמאבק יהיה צמוד, אבל לא תיארנו לעצמנו שהוא יהיה עד כדי כך צמוד. במשחק האחרון שלי במועדון שרדנו בליגה. אני לא יודע איך עשינו את זה, אבל זה פשוט מרגיש מדהים. השער של מרסלו דיאס בבעיטה חופשית בדקה ה-90 היה עוצר נשימה. ולחשוב שאני בכלל התכוונתי לקחת את הבעיטה".

החלוץ פייר מישל לאזוגה סיכם: "נתנו את כל כולנו כשנקלענו לפיגור, ואני שמח שזה עזר. נלחמנו בשיניים ופשוט לא ויתרנו. אף אחד לא היה מופתע אם התוצאה הייתה 1:4 לטובתנו אחרי שהחמצנו כל כך הרבה. זו הייתה עונה הזויה. ארבעה מאמנים עברו פה עד שהגיע ברונו, הקמע שלנו. אני מקווה שנצליח יותר בעונה הבאה".

ברונו לבאדיה מאמן המבורג (במרכז) חוגג הישארות. GettyImages
הגיע רק באפריל. ברונו לבאדיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully