וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 2.6: היהלום של באזל סיכם ביובנטוס, דני אלבס ליונייטד?

החלון ייפתח בתחילת יולי, אבל השוק באירופה כבר קודח. קאסיאס מחוזר ע"י אינטר, אמבולו בן ה-18 בדרך לאיטליה, השדים האדומים מעוניינים במגן ברצלונה. פרודל בווטפורד, ברבאטוב שוחרר ממונאקו

דימיטר ברבאטוב שחקן מונאקו. AP
יחזור לאנגליה? ברבאטוב/AP

העברות

* מייקל אסיין, הקשר הגנאי ששיחק במילאן בעונה החולפת, עובר בהעברה חופשית לפנאתינייקוס היוונית. אסיין, שהרוויח 2.5 מיליון יורו אצל האיטלקים, צפוי להרוויח כחצי מהסכום בעונה הבאה בקבוצה החדשה, אחרי שלא התאקלם אצל הרוסונרי.

* הבלם הבלגי דדריק בויאטה (24) עבר ממנצ'סטר סיטי לסלטיק. הבויז שילמו עליו כ-1.5 מיליון ליש"ט ובויאטה אמר: "אני מאוד מרוצה להגיע, זו העברה טובה עבורי".

* סביליה החתימה את הקשר מיכאל קרון-דלי, שסיים את חוזהו בסלטה ויגו. הדני בן ה-31 חתם במדי האנדלוסים לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

* המגן השמאלי ז'רמי מורל החליט לא להאריך את חוזהו במארסיי, והוא חתם במדי סגנית האלופה, ליון. מורל בן ה-31 חתם בקבוצתו החדשה לשלוש שנים.

* בלם נבחרת אוסטריה, סבסטיאן פרודל (27) חתם לחמש שנים במדי העולה החדשה לפרמיירליג, ווטפורד. הוא מגיע לצרעות בהעברה חופשית, אחרי שסיים את חוזהו בוורדר ברמן.

* הקשר האחורי אוגניין ווקוייביץ' חתם באוסטריה וינה אחרי שסיים את חוזהו בדינמו קייב. לקרואטי בן ה-31 יש 54 הופעות בנבחרת ארצו.

* הקשר האחורי ונסן פאז'ו (25) חתם לארבע שנים בסנט אטיין. הוא יצטרף אליה בהעברה חופשית מראן, במדיה הוא שיחק בארבע השנים האחרונות.

* ברצלונה הודיעה רשמית כי הגיעה לסיכום עם המגן ג'ורדי אלבה בן ה-26, על הארכת חוזהו עד שנת 2020. סעיף השחרור: 150 מיליון יורו.

* מונאקו הודיעה רשמית שחוזהו של דימיטאר ברבאטוב לא יוארך והבולגרי למעשה הפך לשחקן חופשי. ברבטוב בן ה-34 הוזכר לאחרונה כמועמד לעולה החדשה לפרמיירליג, בורנמות'.

* סיאטל סאונדרס מה-MLS הודיעה על החתמתו של הקשר ההתקפי הברזילאי, תומאס ג'אגואריבה בדינלי. השחקן בן ה-22 עבר אליה מפלמנגו.

שמועות

* על פי דיווחים באיטליה, אם איקר קסיאס אכן יעזוב את ריאל מדריד, אינטר תנסה לרכוש אותו והיא מגבשת הצעה עבורו. "האונדה סרו" מדווח שאינטר פנתה לנציגיו של סאן איקר ושוחחה עמם על האפשרות שהשוער יעבור אליהם לקראת העונה הבאה.

* ב"אס" הספרדי טוענים שריאל מדריד תנסה לרכוש ממנצ'סטר סיטי את קון אגוארו ומפ.ס.ז' את מרקו וראטי. אם הבלאנקוס יצליחו, הם ישלמו למעלה מ-100 מיליון יורו על השניים.

* על פי האתר goal.com, קרלו אנצ'לוטי יחליט ביום רביעי האם הוא חוזר למילאן. אם התשובה שלו תהיה חיובית, הרוסונרי ינסו להשיב לקבוצה גם את בלם פ.ס.ז', טיאגו סילבה.

* חלוץ מארסיי, אנדרה-פייר ג'יניאק, מבוקש מאוד בגלאטסראיי ודינמו מוסקבה. הרוסים מציעים לו חוזה שנתי בגובה 3.5 מיליון יורו נטו ומענק חתימה בגובה שני מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד בודקת אפשרות לצרף את דני אלבס, כך מדווחים ב"גארדיאן" הבריטי. על פי הדיווח, המגן בן ה-32 מנהל משא ומתן עם קבוצתו ברצלונה, בשל העובדה שחוזהו תם בסיום העונה הנוכחית. השדים האדומים אורבים מעבר לפינה, וממתינים לראות לאיזה כיוון תלך העסקה.

* העיתונאי האיטלקי הבכיר, ג'יאנלוקה די מרציו מדווח שיובנטוס מתעניינת ברכישתו של היהלום השוויצרי של באזל, החלוץ בריל אמבולו בן ה-18. "יובנטוס הגיעה לסיכום עם אמבולו על חוזה לארבע עונות", טען די מרציו. "יובנטוס הציעה 15 מיליון יורו, אך באזל מבקשת 20", הוסיף. לאמבולו, שכבש העונה עשרה שערי ליגה, חוזה עד 2019 במועדון.

* ב"לאקיפ" טוענים שמנצ'סטר סיטי זימנה את איסמעל בנאסר, חלוץ צרפתי בן 17 מארל אביניון, למבחנים בקבוצה. השחקן, שנחשב להבטחת ענק, זומן למתקן האימונים של הסיטיזנס וינסה להרשים את ראשי המועדון. גם לאציו, לוריין וטולוז לוטשות את עיניהן לעבר השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully