וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי: "אם היו אומרים לי לפני שנה שאהיה בנבחרת הייתי צוחק"

נבחרת ישראל המשיכה בהכנות למשחק מול בוסניה. הקשר על זימון הבכורה: "מרגש מאוד, מקווה להיות חלק מהרוטציה. מכבי תל אביב? יש אנשים שמטפלים בזה". צדק: "קווה שנצליח לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת הקמפיין". על הפועל באר שבע: "הרגשתי בשל לעזוב את החממה של איזי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל המשיכה הערב (שני) את הכנותיה למשחק החשוב מול בוסניה ב-12 ביוני. המאמן אלי גוטמן קיבל את שחקניו בבית הנבחרות בשפיים, כשמי שנעדר הוא רועי קהת שקיבל אישור להמריא לאוסטריה כדי להשלים את המעבר לאוסטריה וינה.

שחקן נבחרת ישראל שלומי אזולאי. יוסי ציפקיס
נרגש. שלומי אזולאי/יוסי ציפקיס

"אנחנו פה כדי להתגבש ולעבוד על השיטה לקראת בוסניה", אמר שיר צדק. "אני מקווה שנצליח לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת הקמפיין. כולם יודעים שההבדל בינינו לבין נבחרת בוסניה הוא לא 0:3, והולך להיות לנו קשה מאוד. אנחנו מודעים לרמה של הנבחרת, לשחקנים הטובים שלה ולמגרש הביתי שלה. אסור לשכוח שגם לנו יש נבחרת מצוינת".

הבלם דיבר על המעבר להפועל באר שבע: "אני מסיים תקופה של שמונה שנים בעירוני קרית שמונה. הגעתי לשלב שאני מוכן להגיע למועדון כמו הפועל באר שבע, שזה מועדון גדול. הרגשתי שאני בשל לעזוב את החממה של איזי שרצקי ושהגיע הזמן להתקדם. אני שמח שזה נסגר רשמית ומחכה לאימון הראשון. הבנתי שאני ואלונה ברקת משדרים על אותו גל והיה לי קל לבחור. מקווה שעשיתי את הבחירה הנכונה".

קשר בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי, שזומן לראשונה לנבחרת, הוסיף: "עברתי הרבה בתשעת החודשים האלו. הגעתי מהלאומית לנבחרת. זה מרגש מאוד. אם היו אומרים לי את זה לפני שנה הייתי צוחק. אני מקווה להיות חלק מהרוטציה. מכבי תל אביב? לא רוצה להתעסק בזה. טוב לי בבית"ר ירושלים, שנתנה לי את הבמה. יש אנשים שמטפלים בזה, אני מתעסק בנבחרת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת שיר צדק. יוסי ציפקיס
"כולם יודעים שההבדל בינינו לבין נבחרת בוסניה הוא לא 0:3". שיר צדק/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל בן שהר. יוסי ציפקיס
בן שהר/יוסי ציפקיס
מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן לצד בירם כיאל. יוסי ציפקיס
בירם כיאל ואלי גוטמן/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל טל בן חיים. יוסי ציפקיס
טל בן חיים/יוסי ציפקיס
מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן לצד עוזרו יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
גוטמן ואבוקסיס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully