וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשולי החדשות: סיידו יאיא מצא קבוצה חדשה, רכש ראשון לסביליה

אקס מכבי חיפה עובר לשריף טירספול שאיבדה את אליפות מולדובה, נאפולי לוחצת על מאמן סביליה שהחתימה בינתיים את מיכאל קרון דלי, ורוברטו קרלוס מונה למאמן אל עראבי הקטארית

חאבייר פאסטורה האריך את חוזהו בפריס סן ז'רמן עד 2019

הקשר הארגנטינאי, חאבייר פאסטורה, האריך את חוזהו בפריס סן ז'רמן עד שנת 2019. פאסטורה בן ה-25 כבש העונה חמישה שערי ליגה במדי האלופה והוסיף 12 בישולים, שני רק למלך הבישולים של הליגה, דימיטרי פאייה, שבישל 17 שערים. "אני מאוד מרוצה מההחלטה להאריך את החוזה", אמר פאסטורה. "זו הייתה העונה הטובה ביותר בקריירה שלי".

שייע והחברים בפעילות

כמה שחקני עבר ישראלים ובהם שייע ורונן פייגנבאום, לירן שטראובר, רפי אוסמו, אלון חזן, אלון חרזי, בוני גינצבורג, משה גלאם, אמיר שלח, עומר גולן, עמיר תורג'מן, נאור גלילי ואחרים גברו היום 6:8 על שחקני ליגת הנוער של "צו פיוס" במשחק לזכרו של השר אורי אורבך ז"ל.

סיידו יאיא מוסר ד"ש ממולדובה

אוהדי מכבי חיפה לא ממש התלהבו מסיידו יאיא כאשר התרוצץ על כר הדשא בקרית אליעזר, אבל מאז עזב את הארץ הפך הקשר הגנאי לשחק הרכב קבוע באסטרה ג'ורג'ו, ואחרי שלוש שנים ברומניה חתם היום בשריף טירספול ממולדובה. שריף איבדה את האליפות באופן מפתיע למילסאמי וסיימה רק שלישית עם המאמן זוראן זקיץ', גם הוא עם עבר (קצר ולא מוצלח) במכבי חיפה. כעת, עם המאמן החדש יוליאן פיליפסקו ועם יאיא בן ה-25 כרכש הראשון, הקבוצה מנסה לצאת לדרך חדשה.

מייקל אסיין קרוב לפנאתינייקוס

גנאי אחר, קצת יותר מפורסם בכדורגל העולמי, מייקל אסיין, הגיע היום ליוון כדי לעבור בדיקות רפואיות בפנאתינייקוס. הקשר הבינלאומי בן ה-32, שזכה עם צ'לסי בשתי אליפויות וכן בליגת האלופות, ושיחק גם בריאל מדריד, נפרד ממילאן וצפוי לחתום בשורות סגנית אלופת יוון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נאפולי לוחצת על אונאי אמרי

קשה לתאר את גודל האכזבה בעיר נאפולי לאחר ההפסד ללאציו, שמנע מהקבוצה להשיג את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. למרות הקושי, במועדון הרימו את השברים, והחלו בהכנות לעונה הבאה. היעד הראשון: מציאת מאמן שיגיע במקומו של רפא בניטס, שצפוי לאמן את ריאל מדריד בעונה הבאה. באיטליה מדווחים שבעלי הקבוצה, אורליו דה לורנטיס, המריא במטוס פרטי למדריד, שם פגש את מאמן סביליה, אונאי אמרי, שזכה עם קבוצתו בליגה האירופית בשנתיים האחרונות. למאמן חוזה עד לסיום העונה הבאה וגם העובדה כי סביליה תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות ונאפולי לא, אמורה להקשות על דה לורנטיס את המשימה - לשכנע את אמרי להגיע.

ובינתיים: סביליה עם רכש ראשון לעונה הבאה

אלופת הליגה האירופית מתכוננת לעונת 2015/16 בה תהיה גם בליגת האלופות, והחלה לעבות את הסגל עם החתמתו של מיכאל קרון דלי. שחקן נבחרת דנמרק בן ה-31, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בסלטה ויגו, חתם לשנתיים אצל האנדלוסים עם אופציה לעונה נוספת.

רוברטו קרלוס יאמן בקטאר

רוברטו קרלוס, מגן העבר האגדי של ריאל מדריד ונבחרת ברזיל, מונה למאמנה החדש של אל עראבי הקטארית. "הגעתי לאל עראבי עם ציפיות גדולות ואני רוצה להעביר מניסיוני כספורטאי לשחקנים כדי ליצור קבוצה מצוינת", אמר הברזילאי בן ה-42, שחתם על חוזה לשלוש שנים אחרי שאימן בטורקיה את סיבאסספור ואקחיסר בלדייספור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully