וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס כבר נחת במדריד: "מאושר, לא יכול לחכות"

המאמן הספרדי עזב את נאפולי בדרך לספרד והתייחס לראשונה למעברו הצפוי: "אני מוכן". פרשן ספרדי מסביר "למה בניטס המאמן המושלם לריאל מדריד", ומנתח את הפער בינו לקרלו אנצ'לוטי

צילום: רויטרס, עריכה: ליאור קירשנר

רפא בניטס עזב היום (שני) את נאפולי ונחת בצהריים במדריד. המאמן הספרדי בן ה-55 שבר את השתיקה בנוגע למעברו הצפוי לריאל מדריד, כשאמר היום לעיתונאים "אני כבר לא יכול לחכות להגיע לשם".

בניטס, שאתמול סיים את דרכו בנאפולי בצורה מאוד מאכזבת, עם הפסד 4:2 ללאציו שהותיר את המועדון מחוץ לליגת האלופות, יצא במטוס פרטי למדריד, שם הוא אמור להיות מוצג ביום רביעי כמאמן החדש של הבלאנקוס. "אני מוכן", אמר בניטז היום לנציגי התקשורת, "אני כבר לא יכול לחכות להגיע, מתרגש מאוד ושמח".

מאמן נאפולי, רפא בניטס. רויטרס
לא ירכוש חברים. בניטס/רויטרס

אגב, היום הפרשן הספרדי גיאם בלאגה כתב טור שכותרתו "למה רפא בניטס הוא המאמן המושלם לריאל מדריד". על פי בלאגה, "פלורנטינו פרס ניסה כבר פעמיים בעבר לפתות את בניטז להגיע למועדון כשהוא היה בליברפול, ונדחה. בפעם השלישית הוא הצליח... בניטס הוא האיש שמבין יותר מכולם מה המשמעות של ריאל מדריד, החל מהאוהדים, התקשורת וההנהלה.

"שחקני ריאל נפרדו מאנצ'לוטי עם ברכות חמות ושבחים, אבל לא בטוח שזה סימן טוב. שחקנים תמיד מצטערים להיפרד ממאמן ששמר על ההיררכיה... מאמנים חדשים נוטים להכפיל את כמות האימונים, ולהוציא את השחקנים מהמקום הנוח שבו הם נמצאים. בניטס הוא מאמן כזה. העובדה שהוא מגיע עם תמיכה גדולה מההנהלה תהיה בראש של השחקנים. אני בטוח שכשהוא יעזוב, הוא לא יקבל כאלה ברכות משחקניו. הוא יגרום להם לעבוד קשה, בלי פריבילגיות, יאזן בין הגנה להתקפה, עם יותר עבודה באימונים. הוא לא ירכוש חברים.

"יש הרבה תפיסות מוטעות לגבי בניטס, כולל טענות שהוא מאמן הגנתי. לאחרונה הוא הסביר את שיטת המשחק שלו, כשהסביר שאלה שאומרים שהוא הגנתי, לא מבינים את ההבדל בין משחק מסודר - כפי שהוא רואה אותו - למשחק הגנתי. בכל התארים שהוא זכה - שתי אליפויות ספרד (ולנסיה), ליגת האלופות (ליברפול), גביעים (ליברפול ונאפולי) וגביע אופ"א/אירופה ליג פעמיים (ולנסיה וצ'לסי) - הנתונים מראים שהקבוצות שלו הרבו לכבוש, אבל גם היו מספיק מאורגנות כדי לא לספוג. בתארים, לטענתו, לא זוכים רק על ידי כיבוש, אלא גם על ידי שמירה על שער נקי.

"כנראה שביום רביעי הוא יוצג מול התקשורת, שחלוקה בדעתה לגבי המינוי. לי אין ספק. אני מאמין שעם תשומת הלב שלו לפרטים, העקשנות הנחרצת שלו לעשות דברים בדרך שלו והגישה המסודרת שלו - ריאל מדריד תחזור בשנה הבאה להיות חזק במאבק גם בליגה וגם באירופה".

עוד באותו נושא

קרלו אנצ'לוטי פוטר מריאל מדריד, פלורנטינו פרס: "הדרישות פה גבוהות מאוד"

לכתבה המלאה

תגובות ברשת למינוי של בניטס

  • עוד באותו נושא:
  • רפא בניטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully