וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי קשר לפאס: בני סכנין תנסה לשאול ממכבי חיפה את שחר הירש

1.6.2015 / 11:47

בסכנין גיששו אצל החלוץ ששייך למכבי חיפה, והחליטו לנסות להחתימו לעונה הבאה גם אם פאס, השייך להם, לא יישאר אצל הירוקים. אבו יונס נפגש עם ראשי חיפה וקיבל רשימה של שחקנים שהירוקים יסכימו להשאיל

one

ראשי בני סכנין שוחחו עם חלוץ מכבי חיפה שחר הירש ובדקו האם יהיה מוכן להגיע לקבוצה. כפי שפורסם בוואלה ספורט כבר בתחילת חודש מאי, בסכנין סימנו את הירש כמועמד בכיר לקבוצה לצד חברו לחוד בהפועל פתח תקוה בעונה החולפת דור חוגי. בקבוצה רצו לצרף אחד מהשניים, אך כעת החליטו בסכנין ללכת על הירש וגישושים ראשוניים כבר נעשו עם השחקן, שהבהיר שהוא לא פוסל להגיע בהשאלה. הירש מחזיק בלא מעט הצעות קבוצות בליגת העל.

בסכנין מתכוונים לנסות לשאול את הירש גם אם במכבי חיפה יחליטו שלא להשאיר את אברהם פאס ולא תירקם עמם עסקה בנוגע לבלם ששייך לסכנין. כמו כן, בקבוצה ינסו בכל מקרה להשאיל את ערן ביטון, עלא ג'אפר ומוחמד כליבאת ואעיד חבשי.

שחר הירש שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
בדרך לסכנין? הירש/ברני ארדוב

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס הגיע מטעם הקבוצה והבין מראשי מכבי חיפה כי הם יהיו מוכנים להשאיל את ערן ביטון, שחר הירש, עאיד חבשי ומוחמד כליבאת. שון וייסמן לא צפוי להיות בין המושאלים, בעוד שלגבי עלא ג'אפר עדיין אין החלטה.

בפגישה הבהירו בחיפה שהם עדיין לא קיבלו החלטה סופית לגבי אברהם פאס, אבל ייתכן מאוד כי הם ירצו להשאיר אותו ובמקרה כזה, סכנין תהיה רשאית לבחור שלושה מתוך הארבעה כחלק מהעסקה. אגב, כלל לא בטוח שהירש יסכים להגיע כחלק מהעסקה וייתכן שהשחקן יעדיף להגיע בהשאלה נפרדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully