וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין משלימה עם העזיבה הצפויה של גדיר: "ברור שירצה להתקדם"

10.5.2015 / 9:03

בסכנין מרוצים מהניצחון על הפועל תל אביב, אך כבר החלו בהכנות לעונה הבאה. החלוץ המצטיין צפוי לעזוב, פגישה נוספת תיערך עם אלי כהן, דור חוגי ושחר הירש על הכוונת. פיראס מוגרבי קוצר שבחים

one

בני סכנין המשיכה גם אתמול (שבת) את התקופה הטובה שלה, אחרי שגברה 0:2 על הפועל תל אביב. סכנין קרובה לסיים במקום השביעי, מה שיכניס לקופת המועדון 350 אלף שקל. בסכנין מרוצים מאוד ממה שהקבוצה השיגה העונה למרות כל הבעיות הכלכליות. כפועל יוצא מכך נראה שלקראת יום רביעי ייפגשו ראשי המועדון לפגישה נוספת עם אלי כהן כדי לנסות להחתימו לעונה נוספת. מלבד כהן, בקבוצה מסמנים שחקנים לעונה הבאה.

בסכנין רוצים מאוד לשאול לעוד עונה את עאיד חבשי ועטא ג'אבר, כשלגבי האחרון מודעים בסכנין לעובדה שישנם סיכויים גבוהים שמכבי חיפה תרצה להחזירו לסגל. בנוסף, על הכוונת של הקבוצה נמצא חלוצה הצעיר של מכבי חיפה דור חוגי, שהושאל העונה להפועל פתח תקוה, וכך גם שחר הירש ששיחק איתו העונה. בסכנין ירצו להחתים אחד מהשניים.

במקביל, בסכנין מבינים שהסיכויים שמוחמד גדיר ימשיך אפסיים. למעשה הם כבר השלימו עם עזיבתו. "ברור שחלוץ שכבש 16 שערים ירצה להתקדם", אמר גורם בסכנין, "אנחנו מבינים שגדיר לא יישאר וננסה להביא שחקנים אחרים טובים במקומו". מי שעוד קוצר שבחים הוא פיראס מוגרבי, שכבש אתמול ועלה למאזן של תשעה בישולים ותשעה שערים. "בגלל העליונות של גדיר שכחו מעט את פיראס", אמר אותו גורם, "ברור לנו שגם אותו יהיה לנו קשה להשאיר, אבל ננסה לעשות את הבלתי ייאמן".

קפטן בני סכנין מוחמד גדיר. מגד גוזני
לאן מועדות פניו? גדיר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully