וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיולי: "אנחנו רק בהתחלה, הנחנו את הבסיס למשהו חשוב בעתיד"

מאמן לאציו חגג אחרי ה-2:4 בנאפולי, שהבטיח מקום במוקדמות האלופות: "עשינו לעצמנו חיים קשים, אבל הגיע לנו לגמור במקום השלישי". בניטס ימריא לספרד כדי לסגור את הצטרפותו לריאל מדריד

שחקני לאציו חוגגים. AP
עונה גדולה שאמנם לא הסתיימה עם גביע, אבל עם אפשרות לחזור לליגת האלופות. שחקני לאציו חוגגים/AP

מחזור הנעילה של הליגה האיטלקית סיפק דרמת ענק באצטדיון סן פאולו, שם נאבקה המארחת נאפולי עם לאציו על מקום במוקדמות ליגת האלופות. אחרי 90 דקות ושישה שערים הייתה זו הקבוצה מרומא שסיימה במקום השלישי והעניקה לעצמה הזדמנות לחזור למפעל היוקרתי של היבשת אחרי 2:4 גדול על קבוצתו של רפא בניטס. הכותרת של "קוריירה דלו ספורט" הייתה תמציתית: "לאציו חוגגת, נאפולי פלופ". מרקו פארולו (33) ואנטוניו קנדרבה (45) העניקו יתרון מבטיח לרומאים, אבל גונסאלו היגואין השווה עם צמד מהיר (55 ו-64), ומנע מהפך כשהחמיץ פנדל (75). אונאזי (85) וקלוזה (90), שני המחליפים הענישו וגרמו לבניטס, כנראה במשחקו האחרון לפני המעבר הצפוי לריאל מדריד, לסיים עונה בנאפולי עם אכזבה גדולה. בניטס צפוי להמריא לספרד ביום שלישי כדי לסגור את הצטרפותו לריאל.

"תמיד אמרתי שהקבוצה שלי מיוחדת", אמר מאמן לאציו סטפאנו פיולי. "עשינו הכול כדי לעשות לעצמנו חיים קשים, אבל הגיע לנו לגמור במקום השלישי. הדבר היחיד שמצער אותי לגבי העונה הזאת זה ההפסד בגמר הגביע ליובנטוס. כנראה שהקבוצה שלנו לא יכולה עדיין להתמודד עם שני משחקים גדולים בטווח של ארבעה ימים. אנחנו רק בהתחלה, השנה הנחנו את הבסיס למשהו חשוב בעתיד".

חלוץ נאפולי גונסאלו היגואין (שמאל). AP
יכול היה לחולל מהפך, אבל סיים עם הפסד עצוב. היגואין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully