וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד בטוחים: תזונאי איטלקי אחראי לשיפור הדרמטי אצל מסי

בספרד משוכנעים שהסיבה למהפך ביכולת של הפרעוש ביחס לעונה שעברה טמונה בטיפול שעבר לטובת שיפור הכושר הגופני. בלאן: "דני אלבס משחק משחקים עם ברצלונה, הוא מנסה להשיג חוזה משופר"

ליאונל מסי ברצלונה חוגג. רויטרס
מסי, גרסת 2015/רויטרס

אחרי שהספיקה לגרוף שני תארים מקומיים, ברצלונה כבר מתכוננת לאתגר הבא ואולי הגדול מכולם: גמר ליגת האלופות. הקטלאנים מתכוננים במרץ לקראת הקרב הלוהט מול יובנטוס ביום שבת, אבל עסוקים גם בלא מעט דברים אחרים. גם בברצלונה מתקשים להירגע מהביצועים הנהדרים של ליאונל מסי בגמר גביע המלך, ובעיקר בדריבל המופלא שהסתיים בשער הראשון לחובת בילבאו.

בספרד משוכנעים ש"המטמורפוזה הקסומה" של ליאונל מסי העונה ביחס לעונה שעברה, בה נראה הרבה פחות חד, קשורה לאדם אנונימי העומד מאחורי הקלעים העונה לשם ג'וליאנו פוסר. מדובר בתזונאי ספורט איטלקי המתגורר בסמוך לונציה, אליו מסי הגיע לביקור קצר בקיץ אחרי ששמע המלצות ממספר אנשי מקצוע בברצלונה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
מסי, גרסת 2014/GettyImages

פוסר, על פי "מארקה", נתן למסי את האמצעים כדי לחזור למוטב. המפגש הראשון הוביל לסדרת מפגשים, כשבמהלך התקופה השיל מסי בין ארבעה לחמישה קילוגרמים. בספרד דווח כי לאחר התקופה הקשה שמסי עבר בעונה שעברה, שלוותה בלא מעט פציעות, הוא החליט להקדיש תשומת לב מרובה יותר מבעבר למצבו הפיסי.

מסי נהנה וסיפר לחבריו. בתקופה האחרונה החלו לזרום לטיפולים בקליניקה של ד"ר פוסר כמה מחבריו של מסי בנבחרת ארגנטינה, וביניהם לוסיאנו וייטו וחברו הטוב סרחיו אגוארו. על פי הידוע, שחקנים נוספים מהאלביסלסטה מתכוונים לפקוד את הקליניקה שלו במטרה להכין את עצמם טוב יותר מבחינה פיזית לטורניר הקופה אמריקה שיחל בחודש הבא בצ'ילה.

בין לבין, גם סוגיית דני אלבס ממשיכה להעסיק את ברצלונה. מעמדו של המגן לקראת העונה הבאה עדיין לא לגמרי ברור, וברקע נשמעים דיווחים כמעט יומיומיים על משא ומתן שהוא מנהל עם פריס סן ז'רמן, כביכול.

מאמן אלופת צרפת לורן בלאן התייחס בביטול לשמועות הללו וטען בראיון בצרפת כי "דני אלבס לא יגיע לסן ז'רמן, לא חושב שיש תרחיש כזה. הוא אמנם מסיים חוזה אבל הכוונה שלו היא להישאר בברצלונה. הוא סתם משחק איתם משחקים במטרה לקבל הצעה משופרת. נחמד שיש לתקשורת על מה לדבר, אבל בינינו לבין דני אלבס אין שום מגעים עד כמה שאני יודע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
דני אלבס שחקן ברצלונה. AP
טקטיקת מו"מ? דני אלבס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully