וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "הישג גדול, קאליף וואייט עבר אצלי טירונות לא פשוטה"

מאמן הפועל אילת חגג את ההעפלה לחצי גמר הפלייאוף, ומוכן למכבי תל אביב: "היא קבוצה מצוינת, אני לא אוהב את התירוצים". גם רמי הדר החמיא לווייאט: "נכנענו להצגה של שחקן יוצא מהכלל. גאה בחבורה שלי"

one

הפועל אילת עלתה הערב (ראשון) בפעם השלישית ברציפות לחצי גמר הפלייאוף הישראלי, לאחר שגברה על מכבי חיפה 75:85, והשלימה 2:3 דרמטי בסדרה הקשוחה. בשלב הבא מחכה לה מכבי תל אביב.

לו"ז סדרת חצי הגמר:

משחק 1: יד אליהו, יום רביעי, 3/6, 21:05, ערוץ 1
משחק 2: אולם בגין, אילת, יום ראשון, 7/6, 21:05, ערוץ 1
משחק 3: יד אליהו, יום רביעי, 10/6, 21:05, ערוץ 1
משחק 4 (במידת הצורך) יתקיים בראשון, 14/6
משחק 5 (במידת הצורך) יתקיים ביום רביעי, 17/6

"זה הישג גדול מאוד מבחינת המועדון", אמר אריק שיבק. "היה פה מאמץ אדיר בחודשים האחרונים, עשינו סיבוב שלישי גדול ולצערי לא קיבלנו עליו מספיק הערכה מהתקשורת. זאת היתה סדרה של אופי, ביום הראשון שהגעתי אמרתי שיש פה חומר אנושי נהדר, מעבר לפן המקצועי, ואני מאושר בשביל העיר, השחקנים ובשביל עצמי".

על המצטיין שלו הערב, קאליף וואייט שהפציץ 35 נקודות, אמר המאמן המנצח: "אתמול היו לי שיחות ארוכות איתו. הוא לא עולה בחמישייה בדרך כלל אבל החלטנו לעשות שינוי, ובכנות, עלינו עם כל התותחים ההתקפיים בהתחלה. כשאתה משחק עם שלושה קלעים כאלה, קצת קשה לשמור עליך. קאליף הוא מסוג השחקנים שאם אתה נותן לו קצת חופש, מתוך ה-14-15 זריקות שהוא לוקח יש שתיים שאתה שואל את עצמך מה הוא עושה. הוא עבר אצלי טירונות לא קלה בחודש הראשון, והיום גם שמר נהדר. אני מאוד שמח".

על הסדרה הבאה מול מכבי תל אביב אמר שיבק: "מכבי קבוצה מצוינת, אני לא אוהב את התירוצים, ההוא פצוע, זה פצוע, יש להם חמישה זרים מצוינים וישראלים הכי טובים שיש. מכבי קבוצה פנטסטית".

קאליף וואייט עצמו סיכם את משחק השיא שלו בישראל: "שיחקתי בשביל החברים לקבוצה, לקחתי זריקות והן נכנסו, אני שמח. ככל שהמשחק גדול יותר זה יותר כיף, הקהל הגיע, היתה אווירה מצוינת. עברנו את הסיבוב הראשון בפלייאוף, אבל מול מכבי זה יהיה סיפור אחרי לגמרי".

אריק שיבק מאמן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
מאושר. שיבק/אדריאן הרבשטיין

בצד המפסיד, אמר רמי הדר: "בסופו של דבר נכנענו להצגה של שחקן יוצא מהכלל. קאליף היה מדהים, עשה לנו צרות קשות באחד על אחד, ואני מברך את אילת. היתה סדרה טובה, הם הוכיחו עליונות, בעיקר בבית, ואני מקבל את ההכרעה. אני מאוד גאה בזה שהצלחתי להביא את עצמי לתוך הקבוצה הזאת וליצור איזשהו תלכיד קשוח ואינטנסיבי, שתמיד השארנו על הרצפה את כל מה שהיה לנו. אני מאוד גאה בשחקנים ואוהב את העונה הזאת".

על אייק אופייבו, ה-MVP של חיפה העונה שסיים את המשחק המכריע עם 6 נקודות ב-1 מ-9 מהשדה, אמר המאמן: "עברנו השנה המון משחקים עם הגב אל הקיר ואייק תמיד היה שם. הוא שחקן גדול, ואין לי מילת ביקורת עליו. אילת טיפלו בו יפה והכריחו אותנו ללכת למקומות אחרים. הוא נתן עונה מדהימה, לא פחות".

מורן רוט: "אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו, הקבוצה הזאת היתה לפני 3-4 חודשים מועמדת לירידה ומכבי תל אביב לא רצתה לפגוש אותנו בסיבוב הבא וזה אומר עלינו הרבה. היה תענוג גדול לעבוד תחת רמי הדר, מאוד רציתי שנצליח בשבילו. יש לנו קבוצה מיוחדת, אבל אילת באו כמו גברים, נלחמו, ומה שניצח זה המלחמה שלהם מתחת לסל, ריבאונדים, וככה מנצחים בפלייאוף. חזרה לי פה האהבה של המשחק, התשוקה למשחק".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה בכדורסל, מורן רוט. אדריאן הרבשטיין
קיבל את התשוקה למשחק בחזרה. רוט/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully