וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב: "אני באמת מצפה לשחק בקליבלנד בעונה הבאה"

הפורוורד הפצוע של קליבלנד טוען שהוא מצפה להישאר: "מרגיש חלק מההצלחה". אנדרו בוגוט: "ניסיתי להביא את דלבדובה לגולדן סטייט". וגם: ציוצים ישנים של דריימונד גרין על לברון: "לוזר, לא מנהיג"

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. GettyImages
לא חושב ללכת לשום מקום. לאב/GettyImages

קווין לאב, כוכבה הפצוע של קליבלנד, התראיין היום (ראשון) לראשונה מאז הפציעה שלו, שהשביתה אותו עד תום העונה. לאב, שנחשב לאחד משלושת כוכבי קליבלנד, נפצע בסדרה מול בוסטון בסיבוב הראשון כשפרק את הכתף, אבל טען היום ש"אני עדיין מרגיש חלק מההצלחה של הקבוצה". למרות השמועות על עזיבה אפשרית של לאב, שכביכול לא הסתדר עם לברון, אבל הפורוורד המצוין ש"אני באמת מקווה להיות כשיר למשחק הראשון בעונה הבאה". כשנשאל אם הכוונה לקליבלנד, אמר "בהחלט כן".

"אני לא חושב שעם השחקנים שיש לנו, אפשר להחשיב אותנו כאנדרדוג", אמר לאב לקראת הסדרה מול גולדן סטייט, "קשה לראות את זה מהצד, אבל אני גאה בחברים, לראות אותם ככה. הם עושים מסע מדהים. רציתי להיות חלק מזה, אבל יש הרבה שחקנים שנכנסים לתפקיד ומעלים את הרמה".

לאב סיפר בחיוך שבמהלך חגיגות הניצחון על אטלנטה אחד השחקנים (שאת שמו לא חשף) נתן לו מכת שמחה, שגרמה לו כאבים חזקים. כמו כן לאב, שסיפר שהוריד כ-8 ק"ג ממשקלו מאז הניתוח שעבר, הוסיף כי יצר קשר עם קלי אוליניק, שחקן הסלטיקס שגרם לפציעתו. לאב, שאחרי הפציעה תקף וטען שהיא נעשתה בכוונה, מסר כי שלח לאוליניק סמס, שאין טינה, שהוא צפה שוב בתקרית ושינה את דעתו, ושהוא המשיך הלאה.

* אם זה היה תלוי באנדרו בוגוט, מתיו דלבדובה לא היה משחק מולו בגמר ה-NBA, אלא איתו. סנטר גולדן סטייט סיפר היום שניסה לשכנע את הג'נרל מנג'ר של הווריירס בוב מאיירס לצרף את הרכז האוסטרלי לאחר שבן ארצו לא נבחר בדראפט של 2013, אולם לקבוצה מהמפרץ לא היה מקום בסגל. "ניסיתי להביא אותו אלינו, אבל לא היה לנו מקום", אמר בוגוט. קליבלנד נהנתה מההפקר ולקחה הימור על הרכז הקשוח, שהתגלה כאחד האקס-פקטורים הגדולים שלה בפלייאוף הנוכחי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

* לפני הגמר הגדול בין גולדן סטייט לקליבלנד, בתקשורת האמריקאית נזכרו בציוצים ישנים של דריימונד גרין על לברון ג'יימס. לברון מעולם לא היה ספורטאי אהוד במיוחד בארה"ב, וגרין, שהפך השנה לחוליה משמעותית בקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, מתברר כעוד אחד שלא ממש העריץ את השחקן שזכה ארבע פעמים בתואר ה-MVP. על פי הציוצים הישנים שלו, עוד מהתקופה שהיה סטודנט, גרין מסביר למה לברון הוא "לא מנהיג", "לוזר" וש"בא לא להוריד לו את הראש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully