וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קמעות לכל הקבוצות בעונה הבאה, משיח זכה בפרס "מצוינות בשיפוט"

החל מהעונה הבאה יהיו קמעות לכל הקבוצות: "משפר את חוויית האוהדים בכל אינטראקציה עם הבובה". מנשה משיח זכה בפרס על שם יהושע לויה, שופט העבר שנפטר לפני כחצי שנה

השופט מנשה משיח לצד דור חוגי שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
הראשון שזוכה בפרס. מנשה משיח/ברני ארדוב

בהתאם להחלטת הוועדה המקצועית, נבחר השופט מנשה משיח לזוכה הראשון בפרס על "מצוינות בשיפוט" לעונת 2014/15 על שם יהושע לויה, שופט העבר שנפטר לפני כחצי שנה. הפרס הוענק למשיח על ידי שוש לויה, אלמנתו של יהושע, וילדיה בכנס סיום העונה של שופטי ליגת העל, שנערך בתא הכבוד באצטדיון רמת גן.

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, מסר: "פרס המצוינות בשיפוט מאגד בתוכו את כל הערכים שאיפיינו את יהושוע לויה ולאורם אנחנו מצפים מהשופטים לפעול - לויאליות, חריצות, חברות והשקעה. אין ספק שמנשה משיח עונה לכל הקריטריונים הללו, בנוסף ליכולת מקצועית מעולה לאורך כל העונה".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל עם קמע הנבחרת. קובי אליהו
בעונה הבאה בכל הקבוצות בליגת העל. גוטמן והקמע של הנבחרת/קובי אליהו

כמו כן, פורום ה–18 של מנהלת הליגה אישר הערב את החלטת ועדה לשיפור חווית הצפייה שהחל מעונת המשחקים 2015/16 לכל קבוצה בליגת Winner תהיה בובת קמע. בובות קמע במועדוני ספורט מקובלות ואהודות מאד בעולם. בארץ ישנם מספר מועדונים קטן עם בובת קמע מזוהה.

היתרונות באימוץ מהלך הקמע למועדונים כולל את הטיעונים הבאים: משפר את חוויית האוהדים בכל אינטראקציה עם הבובה. מחזק את החיבור למותג ולסמל המועדון. מאפשר הזדמנויות לתקשורת ישירה בין המועדון לאוהדים. חיבור בין חוויית הכדורגל לבילוי משפחתי עם ילדים. מאפשר יצירת ומכירת מרצ'נדייז. מאפשר מכירת ספונסרשיפ לבובה.

מועדי ואופן יצירת הבובות:

תהליך ההכנה וההפקה יתקיים בפגרה שלפני עונת המשחקים 2015/16. כל קבוצה תוכל לתכנן בובה לבד או בשיתוף האוהדים המנהלת ממליצה על שיתוף האוהדים בבחירת אייקון ושם הבובה במגוון דרכים אפשריות – קמפיין בפייסבוק, פרסום באתר, כרוז ופלאיירים במגרשים, תחרות בין אוהדים וכו'.

ההחלטה כוללת גם את האופן והמועדים בהם יעשה שימוש בקמע: הבובה תטייל סביב האיצטדיון לפני משחקים ותצטלם עם אוהדים. הבובה תשתתף במתחמי פעילות במידה ויפוזרו סביב האיצטדיון. הבובה תעלה על כר הדשא לפני המשחק על מנת לשעשע את האוהדים – תקפוץ, תנופף לשלום וכדומה. אותו הדבר במחצית. הבובה תשתתף באירועי הקבוצה. הבובה תשתתף בפעילויות למען הקהילה. הבובה תחלק מתנות לאוהדים בעת הצורך.

  • עוד באותו נושא:
  • מנשה משיח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully