וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אבוקסיס צפוי לחתום, ארבייטמן ועמאשה על הכוונת

31.5.2015 / 18:16

דמאיו ייפגש עם המאמן ביום שני, ועל אף מחלוקות קטנות, השניים אמורים לסכם על המשך ההתקשרות. חלוצי מכבי חיפה ובאר שבע על הכוונת, במועדון ינסו לצרף בלם וחלוץ זר. זמיר יעזוב

בני יהודה שחזרה לליגת העל אחרי טיול קצר של עונה אחת בליגה הלאומית כבר החלה בהכנות לקראת העונה הקרובה. הבעלים משה דמאיו צפוי להיפגש מחר (שני) עם יוסי אבוקסיס במטרה לסכם על הארכת חוזהו של המאמן לעונה נוספת. שני הצדדים כבר הביעו הסכמה עקרונית להמשיך את הקשר, אולם בין השניים עדין יש מחלוקות קטנות, בעיקר סביב איוש סגל השחקנים לקראת העונה הקרובה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, יחתום אבוקסיס עוד השבוע באופן רשמי על חוזה חדש.

בכל הנוגע לסגל העתידי, המטרה היא להתחזק בחמישה שחקנים חדשים לפחות, כאשר שניים שנמצאים חזק על הכוונת הם החלוצים ויאם עמאשה שסיים את חוזהו במכבי חיפה ושלומי ארבייטמן שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל באר שבע.

בגזרת הזרים ינסו לצרף בלם וחלוץ בנוסף לדלה איינוגבה ופדרו גלבאן שימשיכו בוודאות. הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס שהתאושש לאחרונה מפציעה קשה בכף רגלו אמנם חתום על חוזה לעונה הבאה, אולם לא בטוח שימשיך.

הקשר הוותיק אסי בלדוט סיים את חוזהו, אבל במועדון מעריכים שיחתום בקרוב על חוזה חדש וימשיך לעונה נוספת. מי שיעזוב בוודאות הוא הקשר נס זמיר, שמחזיק במספר הצעות בליגת העל.

שחקני בני יהודה מניפים את המאמן יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
המחלוקות הקטנות ייסגרו בקרוב. אבוקסיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully