וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בגרמניה: המבורג תרד לבונדסליגה השנייה לראשונה בתולדותיה?

הקבוצה של ברונו לבאדיה תנסה להשיג ניצחון חוץ או תיקו 2:2 ומעלה מול קרלסרואה בחוץ כדי להישאר בליגה. הייקו וסטרמן וגויקו קצ'אר ייעדרו, איביצה אוליץ' צפוי לשחק (ב', 19:55, ספ' 1 ו-HD)

לואיס הולטבי שחקן המבורג (ימין) עם מרסלו דיאס. GettyImages
הולטבי ודיאס. לא רוצים להיות חתומים על ירידת הליגה הראשונה של המבורג אי פעם/GettyImages

ארבעה ימים אחרי ה-1:1 הביתי, תנסה מחר (שני, 19:55, ספורט 1 ו-HD) המבורג להבטיח את הישארותה בבונדסליגה. הקבוצה מהצפון תצא למשחק חוץ מול קרלסרואה כשהיא זקוקה לניצחון או לתיקו 2:2 ומעלה כדי להישאר עונה נוספת בליגה הבכירה. קרלסרואה, שסיימה את העונה במקום השלישי בליגת המשנה, תנסה להשלים עלייה עם תיקו מאופס או ניצחון, כש-1:1 עשוי לשלוח את השתיים להארכה ובמקרה הצורך אף לדו קרב פנדלים.

48 מפגשים נערכו בין המבורג לקרלסרואה בבונדסליגה, כשהצפוניים מנצחים ב-17 מהם, 18 הסתיימו ללא הכרעה והפסידו ב-13. כ-3,600 אוהדים של הדינוזאורים צפויים לעשות את הדרך דרומה על מנת לתמוך בקבוצה שלהם, שהיא היחידה שלא ירדה לבונדסליגה השנייה מעולם. ברונו לבאדיה ייאלץ להסתדר ללא הייקו וסטרמן וגויקו קצ'אר המוצהבים, כמו גם דומיניק פייץ מקרלסרואה. איביצה אוליץ' סבל בסוף השבוע מהתקף אלרגיה וקיבל זריקות בגבו, כשבסופו של דבר הוא גם פונה לבית החולים. למרות זאת, החלוץ הקרואטי הוותיק התאמן עם חבריו מיד לאחר שיצא מבית החולים והוא רוצה מאוד לשחק וגם עשוי לעשות כן. גם איבו איליצ'ביץ' סבל מפציעה, אבל הוא עשוי לשחק גם הוא. מרסל יאנסן ו-ואלון בהראמי אמורים להחמיץ את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully