וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניית פרסה: סוכנו של יאיא טורה הבהיר שיישאר במנצ'סטר סיטי

לפני שלושה שבועות טען דימיטרי סלוק כי הקשר (31) יעזוב את המועדון, וכעת, אחרי ששוחח עם הבעלים שייח מאנסור, התחרט: "נאמר לו שהוא חייב להישאר, ושסיטי אפילו לא תדון במכירה שלו"

יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי (שמאל) מול לסטר סיטי. AP
לא הולך לשום מקום. יאיא טורה/AP

חרף השמועות על עזיבה, ככל הנראה לאיטליה, מדווחים היום (ראשון) בבריטניה שיאיא טורה דווקא יישאר במנצ'סטר סיטי. סוכנו של הקשר הוותיק דימיטרי סלוק אמר ל"סאנדיי מירור" כי שוחח עם בכירי המועדון, ובפרט הבעלים שייח מאנסור, שהבטיחו לו שטורה יקבל תפקיד משמעותי בקבוצה בעונה הבאה.

"יאיא נשאר, בגלל ששייח מאנסור אמר לו שהוא חייב להישאר", אמר סלוק. "מאנסור אמר ליאיא שהוא עדיין שחקן חשוב מאוד ושהוא היה השחקן הגדול הראשון שהגיע למועדון מאז החלפת הבעלות. הוא אמר לו שסיטי אפילו לא מוכנה לדון בכלל במכירה. אנשים אמרו שיאיא מעוניין רק בכסף, אבל זה לא קשור רק לכסף. זה לעולם לא רק כסף, זה עניין של כבוד".

ראשון לפני כשלושה שבועות אמר אותו סלוק כי קיימים "90 אחוזים" שטורה יעזוב את סיטי, והזכיר את פריס סן ז'רמן ואינטר כשתיים מהמועמדות המובילות לקלוט את הקשר בן ה-31, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות שמכניס לו כ-250 אלף ליש"ט בשבוע.

טורה הצטרף לסיטי בקיץ 2010, אז זו שילמה לברצלונה 24 מיליון ליש"ט עבורו, והיה חלק משמעותי מאוד משתי האליפויות בהן זכה המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully