וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד עלתה לחצי גמר הפלייאוף עם 86:93 על גראן קנאריה

הבלאנקוס השלימו ניצחון 0:2 בסדרת רבע הגמר ומחכים למנצחת במפגש בין ולנסיה לבילבאו, שעומד עכשיו על 1:1. סרחיו רודריגס בלט עם 26 (5 מ-8 לשלוש). ריגודו מונה למאמן פריס לבלואה

סרחיו רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הפציץ מחוץ לקשת. רודריגס/GettyImages

ריאל מדריד עלתה היום (ראשון) לחצי גמר הפלייאוף הספרדי. הבלאנקוס ניצחו 86:93 את גראן קנאריה במשחק מספר שתיים בסדרה והשלימו 0:2 בדרך למפגש מול המנצחת בסדרה בין ולנסיה לבילבאו, כשהמצב בסדרה הזו הוא 1:1 כרגע.

אלופת היורוליג נהנתה מיום קליעה מצוין של סרחיו רודריגס, שסיים עם 26 נקודות (5 מ-8 מחוץ לקשת), בעוד סרחיו יול קולע 22 (4 מ-9 לשלוש). גוסטבו איון השלים דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-11 ריבאונדים. אצל גראן קנאריה בלט אוליבר אלברט עם 18 נקודות ו-10 אסיסטים וקייל קוריץ' קלע 17 נקודות.

אנטואן ריגודו שחקן קינדר בולוניה ב-1998. GettyImages
שוב איתנו. ריגודו/GettyImages

חובבי הכדורסל זוכרים היטב את אנטואן ריגודו, מגדולי הכדורסל האירופי בשנות ה-90 ותחילת המילניום החדש. עכשיו הם יכירו אותו בתפקיד המאמן. בצרפת מפרסמים היום (ראשון) כי שחקן העבר יתמנה בימים הקרובים למאמן פריס לבלואה מהליגה הראשונה, ויעמוד לראשונה מאחורי הקווים. מאז פרישתו ממשחק פעיל ב-2005, ריגודו שימש בשלל תפקידים ניהוליים. הוא שימש כמנהל המקצועי של נבחרת צרפת ואף כיהן כסגן נשיא פריס לבלואה, אותה יאמן בקרוב.

ריגודו יחליף בתפקיד שם גדול נוסף בכדורסל הצרפתי, המאמן גרגור בניו, שפוטר בתחילת השבוע בעקבות העונה המאכזבת של פריס לבלואה. הקבוצה מבירת צרפת סיימה את העונה במקום העשירי בלבד בליגה המקומית במאזן 17:17, למרות שהשקיעה כספים רבים בהנחתת שמות מוכרים יחסית כמו דיונטה כריסמס (אקס הפועל עפולה), מייק גרין (אקס חימקי מוסקבה) ושארוד פורד. פריס לבלואה השתתפה גם ביורוקאפ בעונה החולפת והודחה בשמינית הגמר על ידי טורוב הפולנית.

ריגודו (43) נחשב לאחד מגדולי שחקני הכדורסל הצרפתי בכל הזמנים. הוא זכה עם נבחרת צרפת במדליית כסף באולימפיאדת סידני 2000 ובמדליית ארד באליפות אירופה ב-2005. גם בקריירה הקבוצתית ריגודו היה שותף להישגים נהדרים, בעיקר בתקופתו בקינדר בולוניה, עמה זכה ביורוליג ב-1998 ו-2001.

עדכון ראשון: 13:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully