וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשולי החדשות: פאולו סוזה אחד משלושת המועמדים לסמפדוריה

מיכאלוביץ' יעזוב את הקבוצה מגנואה והנשיא פררו הצהיר: "דונאדוני, סארי וסוזה - אחד מהשלושה יאמן בעונה הבאה". פיליאבסקי מתקרב לשחטאר דונייצק

ספורטינג ליסבון זכתה בגביע הפורטוגלי

ספורטינג ליסבון זכתה בגביע הפורטוגלי לאחר ניצחון 1:3 בפנדלים על בראגה, במשחק סופר מותח. ספורטינג, שזכתה לאחרונה בגביע בעונת 2007/08, נקלעה לפיגור מוקדם, 2:0, ואף שיחקה עם עשרה שחקנים החל מהדקה ה-14. זה לא הפריע לה לחזור לעניינים, להשיג שוויון דרמטי בתוספת הזמן, ולהגיע עד לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, שם התעלתה וניצחה.

שרן ייני ישחק עם ויטסה ארנהם בליגה האירופית

שרן ייני ישחק בעונה הבאה עם קבוצתו החדשה, ויטסה ארנהם, בליגה האירופית. ויטסה הביסה הערב 2:5 את הירנבן בקרב על הכרטיס לליגה האירופית והשלימה 4:7 בסיכום שני המשחקים.

נאק ברדה ירדה ליגה בהולנד

נאק ברדה ירדה הערב לליגה ההולנדית השנייה, לראשונה ותשחק בה לראשונה מאז 1998/99. ברדה פגשה את רודה במשחקי המבחן, וירדה לאחר שהפסידה בסיכום שני מפגשים. במשחק הראשון היא אמנם ניצחה 0:1, אך במשחק השני היא הפסידה בהארכה. בתום 90 דקות רודה הוליכה 0:1 וברדה חזרה לעניינים כשהשוותה בהארכה, אך רודה כבשה שער נוסף, ניצחה 1:2 ותשחק בליגה הבכירה.

סוף שבוע דרמטי לרוי ניסני

רוי ניסני המתחרה באליפות העולם של רנו במרוצי פורמולה רנו 3.4, החליק על כתם שמן אחרי שיצא לרחבת הטיפולים להחליף צמיגים. אנשי הצוות החלו במרוץ נגד השעון, כאשר היו להם פחות משעתיים לתקן את הנזק ולהחזיר את המכונית למצב שבו ניסני יוכל להתחרות. ככל שנקפו הדקות, גדל הספק, בסופו של דבר הצליחו אנשי הצוות להחזיר את המכונית למצב נסיעה רק דקות לפני שהמרוץ הוזנק ורוי נאלץ לבצע זינוק מתוך רחבת הטיפולים, כאשר על פי חוקי המרוץ הוא המתין עד שאחרון הנהגים על הגריד עבר אותו ואז הוא הורשה לזנק.

אחרי הזינוק ניסני עוד הצליח בהקפה השנייה להתקדם למקום ה-18, אבל אחרי שמונה הקפות הוא נאלץ לפרוש ולשוב לרחבת הטיפולים אחרי שהתגלו בעיות מכניות ברכב שמנעו מניסני לפתח את מלוא המהירות האפשרית. ניסני חוזר לארץ אחרי שבועיים מפרכים במיוחד שכללו את מרוץ מונקו , אימונים פיזים באיטליה והמרוץ בספא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אולימפיאקוס בירכה את מכבי תל אביב על הזכייה באליפות

אולימפיאקוס היוונית בירכה את מכבי תל אביב על הזכייה השלישית ברציפות באליפות. בעלי הקבוצה, אוונגלוס מרינאקיס, שלח מכתב לבעלים מיטש גולדהאר ובו נכתב:

"מר גולדהאר היקר,

ברצוני לברך אותך הזכייה באליפות הליגה הישראלית לעונת 2014/15 .

הישג מוצדק אותו השגתם באופן מבריק לאחר עונה תחרותית, ארוכה וקשה.

אני מאחל לך ולמועדון מכבי תל אביב הרבה מזל והצלחה בהמשך הדרך.

שלך בכנות,

אוונגלוס מרינאקיס"

סוזה בין שלושת המועמדים הסופיים לסמפדוריה

אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה בין המועמדים הסופיים לאימון סמפדוריה בעונה הבאה. נשיא סמפדוריה מאסימו פררו אישר כי סינישה מיכאילוביץ' יעזוב בתום העונה ואמר: "אחד מבין רוברטו דונאדוני, מאוריציו סארי ופאולו סוזה יהיה המאמן הבא".

אנדריי פיליאבסקי בדרך לשחטאר דונייצק

על פי דיווחים בתקשורת האוקראינית, אנדריי פיליאבסקי שלפני פחות משנה עוד היה שחקן לא רצוי במכבי חיפה, נמצא על סף מעבר לקבוצת הפאר שחטאר דונייצק. פיליאבסקי הצטיין העונה במדי זוריה לוגאנסק, שסיימה את העונה במקום הרביעי ותשחק בעונה הבאה במוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully