וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן הנשיא השני של ריאל מדריד פלט: רפא בניטס יאמן את הקבוצה

אדוארדו פרננדס דה בלאס נשא דברים באירוע חגיגי: "מוריניו היה המאמן הטוב בעולם עד לפני שנתיים, אנצ'לוטי היה הכי טוב עד לפני שלושה ימים. בניטס יהיה הכי טוב החל מהשבוע הבא"

צילום: רויטרס, עריכה: ליאור קירשנר

סגן נשיא ריאל מדריד, אדוארדו פרננדס דה בלאס, חשף אמש (שבת) - אולי בטעות - שרפא בניטס אכן יהיה המאמן הבא של ריאל מדריד. דה בלאס, שבהגדרת תפקידו בעצם משמש כסגנו השני של הנשיא פלורנטינו פרס, נאם באירוע חגיגי בעיר הבירה ובין היתר אמר:

"אני אומר לכם משהו, רק דבר אחד. קרלו אנצ'לוטי הוא פנומן. אנחנו אסירי תודה לו. מבחינתי, עד לפני שלושה ימים הוא היה המאמן הכי טוב בעולם, בדיוק כשם שהיה ז'וזה מוריניו עד לפני שנתיים ובדיוק כמו שרפא בניטס יהיה החל מהשבוע הבא".

המינוי הצפוי של בניטס הוא ממש לא הפתעה, אבל הדברים הללו - הגם שלא נאמרו במסגרת רשמית של המועדון - הם למעשה האישור הראשון לכך שהספרדי יעמוד על הקווים החל מהעונה הבאה.

הדברים של פרננדס דה בלאס הופרעו מספר פעמים על ידי אוהדים שהביעו בקול רם את חוסר שביעות הרצון מהפיטורים של אנצ'לוטי וגם מגארת' בייל. אחד מהם הפטיר לכיוונו של סגן הנשיא: "פיטרתם את המאמן הכי טוב".

פרננדס דה בלאס השיב: "הוא היה מאמן יוצא דופן, ג'נטלמן ואדם שאני מאוד מחבב, וזו דעה שרוב אוהדי הקבוצה שותפים לה".

האוהד לא הסתפק בתשובה הזו וקרא: "אז למה פיטרתם אותו?". בשלב הזה הדיון נגמר ואנשים שנכחו במקום נאלצו להתערב כדי להרגיע את הרוחות

רפא בניטס מאמן נאפולי. AP
עוד רמז עבה לחזרה של בניטס הביתה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully