וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון ויתרה על היורוקאפ, גם הפועל תל אביב כנראה לא תשתתף

31.5.2015 / 10:16

שוב רק מכבי תל אביב והפועל ירושלים? הכדורסל הישראלי עלול להישאר עם שתי נציגות בלבד באירופה זו השנה השנייה ברציפות. גם אילת וחיפה לא מעוניינות, ניסיון לשכנע את ראשון לציון

one

אחרי שבעונה החולפת הכדורסל הישראלי שלח רק שתי נציגות למפעלים האירופיים - מכבי תל אביב והפועל ירושלים, נראה שהמצב בעונה הבאה לא הולך להיות שונה. רק שתי קבוצות בליגת העל - הפועל תל אביב והפועל חולון, נרשמו במהלך הזמן שהוקצב ליורוקאפ לפני כשבועיים, אבל הסגולים משכו את הבקשה לפני מספר ימים מאחר שלא ידעו האם באמת ישחקו במפעל, ורצו למנוע מצב של אי נעימות מול מנהלת הליגה והנהלת היורוליג.

בקשתה של הפועל תל אביב לשחק ביורוקאפ התקבלה על ידי הנהלת המפעל, מה שהיה אמור לסלול את השתתפות הקבוצה במפעל השני בחשיבותו, אלא שלאחר סיום העונה של הקבוצה בשבוע שעבר, העבירו בקבוצה מסרים למנהלת כי הם לא ישחקו בו בסופו של דבר. "כל עוד לא זכינו במקום שמקנה בהשתתפות ביורוקאפ, אנחנו לא נשחק שם", אמרו במועדון. במנהלת הליגה מפעילים עליהם לחצים כדי לשנות את ההחלטה. יש לציין שהפועל קיבלה הצעה גם בעונה שעברה לשחק במפעל, אך בשל מחסור בזמן להגיב להצעה, היא לא נרשמה.

ההרשמה ליורוצ'אלנג' עדיין פתוחה, אבל לא נראה כי הקבוצות הישראליות ישתתפו בו בשל העלויות הכלכליות הכרוכות בכך. לקבוצות שסיימו במקומות הראשונים בליגת העל יש אפשרות להירשם מאוחר ליורוקאפ והמנהלת מפעילה על ראשון לציון לחץ ומציעה לה עזרה כלכלית, אבל הנהלת המועדון לא החזירה תשובה. הפועל אילת ומכבי חיפה לא מעוניינות לשחק באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully