וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מימשה את האופציות על דיא סבע ורומאריו פירס

31.5.2015 / 9:07

בצל חוסר הוודאות והחשש מפני פירוק, הקשרים קיבלו הודעה בנוגע לעונה הבאה, שעשויה לסייע לנתניה להרוויח ממכירה עתידית שלהם. נמשך המשא ומתן עם הפועל תל אביב על איאד אבו עביד

one

בצל חוסר הוודאות באשר לעתידה של מכבי נתניה והחשש מפני פירוק, מנסים במועדון לייצר בכל זאת התנהלות נורמלית של מועדון אשר סיים עונה ומתכונן לעונה הבאה. בסוף השבוע הודיעה הקבוצה לקשרים דיא סבע ורומאריו פירס כי היא מממשת את האופציות עליהם וכי מבחינתה הם שחקני הקבוצה לעונה הבאה.

את ההודעה הזאת ניתן לפרש בשני כיוונים שונים: הראשונה היא כי מדובר בשניים מהשחקנים הטובים בקבוצה בעונה החולפת, ואם אכן יימצאו בעלים חדשים, הרי ששני הקשרים הם שחקנים ראויים ואף יותר מכך לעונה הבאה. אפשרות נוספת היא שבנתניה כבר מבינים שהשניים נחשבים לשחקנים מבוקשים בקבוצות אחרות, ובמקרה של מימוש האופציה כל מו"מ יחייב את הסכמת נתניה ויאפשר לקבוצה לקבל עבורם כסף.

בקבוצה עדיין ממתינים להעברה כספית של 3.5 מיליון שקל שצריכים להתקבל מאוסטריה וינה עבור מכירת לארי קאיודה. כמו כן, נמשכים המגעים עם הפועל תל אביב בנוגע לאבו עביד. נתניה דורשת 1.8 מיליון שקל עבור 70 אחוז מכרטיסו של המגן.

דיא סבע שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יישאר בעיר היהלומים? דיא סבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully