וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "יש שיחות. גם אם אעזוב, אעשה את זה עם חיוך"

31.5.2015 / 9:19

הבאסקי התייחס לחוסר הוודאות בנוגע לעתידו במכבי תל אביב: "לפעמים מקבלים החלטות בלב לא שלם, ואחרי חודשיים מפטרים את המאמן". על בניית הסגל: "גם המאמן צריך להיות מעורב בהחלטות"

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. קובי אליהו
"יכול להיות שיש ספקות, גם אחרי טרבל, זה נורמלי בכדורגל"/קובי אליהו

מכבי תל אביב תחתום מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) את עונת 2014/15, עונה שבה זכתה בכל התארים האפשריים בזירה המקומית, עם משחק ביתי מול מכבי פתח תקוה. הצהובים מייחלים למסיבת סיום ראויה באצטדיון בלומפילד, רגע לפני שתצא לפגרה ארוכה ותחל בהכנות לקראת העונה הבאה. לפני המשחק, ערכה מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפותם של המאמן פאקו אייסטרן וגל אלברמן.

פאקו אייסטרן

על חוסר הוודאות בנוגע להמשך דרכו במכבי תל אביב: "אין לי משהו חדש להגיד בנוגע לחוזה. יש שיחות, יכול להיות שאמשיך, יכול להיות שלא. לא אכעס אם לא אמשיך, אעזוב עם חיוך. אי הוודאות הזו היא דבר שקורה בכדורגל. יכול להיות שיש ספקות, גם אחרי טרבל, זה נורמלי בכדורגל".

על העיכוב בהכרזה האם ימשיך: "המועדון חייב להיות בטוח שהמאמן הוא המאמן הנכון. אם לא הייתי בטוח שאני האדם הנכון, לא הייתי פה. אבל גם המועדון צריך להיות בטוח. יש מקרים בהם מקבלים החלטה בלב לא שלם, ואז המאמן מפוטר אחרי חודשיים"

על העבודה תחת מנהל ספורטיבי: "העבודה יותר קשה למאמן כשהוא צריך לעסוק גם בבניית הקבוצה. יחד עם זאת, למאמן צריכה להיות השפעה כי בסופו של יום אנחנו אלו שקובעים את ההרכב ומנהלים את המשחק".

על האתגרים: "מכבי תל אביב יכולה להשיג יותר, להעפיל לליגת האלופות. תמיד יש אתגר נוסף. לא משנה כמה גבוה הגעת, אתה תמיד צריך להציב לעצמך אתגר חדש. אתה רוצה לקום בבוקר כשיש לך משהו ללכת לקראתו".

גל אלברמן, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אנשים לא מבינים כמה שרן משמעותי". אלברמן/קובי אליהו

גל אלברמן

על פאקו: "צריך לזכור שהוא הצטרף ברגע לא קל, אחרי ההדחה מאירופה והעזיבה של אוסקר. מהרגע שהוא הגיע עמדנו בכל המטרות. אנחנו באמת לא יודעים מה יהיה בעונה הבאה, אבל זו הזדמנות להודות לו".

על המשחק נגד מכבי פתח תקוה: "אנחנו ספורטאים ותמיד רוצים לעלות לנצח. יצאנו בהרגשה לא טובה מההפסד בטדי בשבוע שעבר, זה קצת ביאס לנו את השמחה. אנחנו רוצים ליהנות, וליהנות זה כמובן לנצח".

על שרן ייני: "היה קשה לשבת ולראות את שרן מסכם תקופה ארוכה. עברנו פה הרבה רגעים פחות נעימים ביחד, אני שמח בשבילו שהוא עוזב עם טעם טוב כי הוא עבר תקופה לא פשוטה הרבה שנים. אנחנו מאחלים לו הצלחה למרות כל העצב שהוא עוזב. אני גאה בו מאוד, גאה על כל מה שהוא עשה בשביל המועדון. אנשים לא מבינים עד כמה הוא משמעותי וחשוב, הוא השאיר חור גדול שכמה אנשים יצטרכו למלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully