וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי ערך שיחת היכרות עם שכטר. קינן ותורג'מן נשארים כרגע

31.5.2015 / 11:41

המאמן החדש החל בפגישות היכרות עם השחקנים והקדים את ההכנות, כשמכבי חיפה תפתח עונה ב-21 ביוני. גם אנטמן נשאר בתפקידו. ראדי מועמד, משומר יסכם בימים הקרובים. בניון: "מאוכזבים"

one

אחרי שאיבדה את הסיכוי לשחק לאירופה, במכבי חיפה קיוו לסיים את העונה עם טעם טוב. התבוסה שהנחילו הירוקים לקרית שמונה אתמול (שבת) אינה מחפה על עונה לא טובה של הקבוצה, אבל החל מהיום הקבוצה החלו רשמית ההכנות לעונה הבאה. הדבר הראשון שרוני לוי עשה הוא לזמן מספר שחקנים ואנשי מקצוע לשיחה. כפי שכבר פרסמנו, מאמן השוערים גיורא אנטמן קיבל הודעה על המשך דרכו וגם מאמן הכושר אורי הראל צפוי לקבל הודעה דומה.

בשלב הראשון, בחיפה סברו שלוי לא ימהר לוותר על שחקנים כל עוד לא החתים שחקנים אחרים, וכך נראה על פי הפגישות הראשונות. החלוץ אלון תורג'מן, שאתמול קיבל הזדמנות בהרכב והוחלף בדקה ה-68, קיבל הודעה כי הוא ממשיך כשבמועדון דיווחו על פגישת היכרות טובה בין השניים. גם עם הבלם דקל קינן התקיימה שיחה על עתידו, וכרגע הוא לא משוחרר מהקבוצה. לוי אף ערך שיחת היכרות עם איתי שכטר, שכבש אתמול את שערו השני במדי מכבי חיפה.

מהראן ראדי הוצע למועדון לפני המשחק מול קרית שמונה ובחיפה ישקלו אפשרות להחתימו אם אכן יחליט סופית שהוא עוזב את מכבי תל אביב. לוי יביא גם בלם זר, ושוקל את עתידו של אברהם פאס. לוי קבע כי אימוני הקבוצה יחלו ב-21 ביוני. ב-28 ביוני, שבוע אחר כך, יצטרפו שני שחקנים נוספים שיתחילו את העונה באיחור - אוראל דגני וולדימיר סטויקוביץ', משום שמדובר בשחקני נבחרת.

רוני לוי מאמן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
מתחיל לעבוד. רוני לוי/יוסי ציפקיס

הפגישות של רוני לוי עם השחקנים ואנשי הצוות יתפרסו לאורך הימים הקרובים. שחר הודיע כי בקרוב יערוך המועדון פרידה מסודרת מקייסי ופנה לשחקנים: "בקרוב נדבר בקרוב עם השחקנים והאנשים שעובדים בקבוצה, נעדכן אתכם בשבוע או בשבועיים הקרובים לגבי עתידכם". כפי שכבר פרסמנו, אלעד גבאי צפוי לעזוב, כשאיתו גם ויאם עמאשה שמסיים חוזה ועידן ורד שמחפש קבוצה בחו"ל.

אייל משומר יקבל בימים הקרובים הצעה להמשיך, והוא יהיה חלק מהסגל בעונה הבאה. השבוע אמורה חיפה להגיש לסוכניו הצעה רשמית והוא יחתום בימים הקרובים על הארכת חוזה. שמואל שיימן יתבקש להמשיך, אבל הוא סיכם בהפועל תל אביב ושוקל היטב את המשך דרכו, מתוך הנחה שטאלב טואטחה ימשיך להיות המגן השמאלי המוביל. הייתה לי שנה קשה מאוד. כל שחקן ששיחק פעמיים בעונה יגיד שהוא לא קיבל מספיק הזדמנויות", אמר אתמול. מוחמד קמארה כבר קיבל הודעה שלא ימשיך, ואילו רובן ראיוס בדרך החוצה. לוי מתלבט מאוד לגבי מיצ'ל. גוסטבו בוקולי לא נמצא בתכניות המקצועיות וצפוי לפרוש.

אתמול, לאחר המשחק, נערכה ארוחה בהשתתפות כל שחקני הקבוצה. במהלך הארוחה נשא דברים הנשיא יעקב שחר, ובלבול עצמו נפרד מהשחקנים. האחרון שדיבר היה יוסי בניון. "אנחנו השחקנים מאוכזבים מהעונה שהייתה לנו. אין ספק בזה. הייתה לנו עונה ממש קשה, היו גם רגעים לא נעימים. אבל הטוב בכדורגל הוא שתמיד יש את העונה הבאה", אמר הקפטן, עליו בונה לוי כשחקן מוביל גם בעונה הבאה. "אני יודע שמי שלא יהיה פה, ייתן את המקסימום כדי להביא את מכבי חיפה במקומה הטבעי. אני מודה למרקו על התקופה הקצרה, נהנינו איתך מאוד. אנחנו מאחלים לך הרבה הצלחה באתגר החדש".

לסיום, בניון ניסה להפיג מעט את המתח ואמר: "אני מודה לך שלא החלפת אותי היום". השחקנים צחקו, והפרידה הסתיימה לא לפני שהקפטן בירך את קייסי. "הרבה סיבות היו לי לחזור למכבי חיפה, אבל אחת הסיבות היא אדורם קייסי", סיכם. "אני מכיר אותו קצת יותר מרובכם. הוא אדם מקסים שנתן לי הרבה אהבה, וכך גם למכבי חיפה. כמו שאמרתי, הוא אחת הסיבות שהביאו אותי לחיפה. אני תמיד תישאר איתנו, תהיה חסר לנו מאוד".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה סיימה עונה עם 1:4 על קרית שמונה

לכתבה המלאה
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שחר מכין את הקרקע/אדריאן הרבשטיין

בהמשך לדברי הפרידה של בלבול, נפרד גם קייסי. "אני כמעט 20 שנה במועדון, משחקן ועד מנהל קבוצה. מכבי חיפה בלב שלי. אי אפשר לסכם תקופה של 20 שנה במילים", אמר מנהל הקבוצה היוצא, אותו יחליף רועי שני. "מכבי חיפה זה כמו בית בשבילי, ויישאר כזה לנצח. אני מודה ליענקל'ה שהאמין בי, שנתן לי הכל, כשהייתי פצוע עם רגל תלויה, הוא התקשר ואמר לי: 'אני רוצה אותך בחיפה בעונה הבאה'. זה מה שהיה. הוא לא ידע איך אחזור, איזה שחקן אהיה. בפעם השניה הוא התקשר ואמר לי 'אדו, אני רוצה שתהיה מנהל קבוצה'. אני רוצה להודות לך, יענקל'ה, על האמון שנתת בי. אני אוהב את המועדון ואת מכבי חיפה הכי הרבה בעולם".

שחר, שדיבר ראשון, הדגיש אתמול את האכזבה מהעונה ואמר כי: "חבל שלא השגנו את הכרטיס. זה פוגע בנו בעתיד, כי יורדות לנו נקודות בדירוג של אירופה. בעונה הבאה, אם נהיה באירופה, נתמודד מחדש על מה שאיבדנו בשנתיים האלה. אני מודה למרקו על עבודה טובה שעשה. הוא לא בנה את הסגל ולא הביא את השחקנים שהוא רוצה, אבל הוא התמודד עם מה שיש לו. הוא עשה עבודה טובה מאוד". גם עוזי מור נפרד מקייסי.

במשטרת ישראל הגיבו על פריסת הדגל באיצטדיון כנגד סמי עופר, בעניין זיהום האוויר בחיפה. דובר מרחב חוף, ערן שקד: "הנושא נבדק ונמצא כי לא נעברה עבירה פלילית בעצם הצגתו".

(עדכון ראשון: 07:17)

צפו בסרטון התודה לקהל שפרסמה הקבוצה ב-"מכבי חיפה TV"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully