וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון: כתב ההגנה של בלבול, ההתרגשות של שיימן

30.5.2015 / 19:40

מאמן מכבי חיפה נפרד: "לפני שהגעתי הקבוצה לא לקחה נקודה מהקבוצות בחלק העליון, הפכנו לאחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה". המגן: "התרגשתי מהמחווה של הקהל". בן זקן: "עשינו עונה מדהימה"

one

מכבי חיפה סיימה הערב (שבת) את עונת 2014/2015 בטעם טוב: במשחקו האחרון על הקווים, מרקו בלבול וקבוצתו גברו 1:4 על עירוני קרית שמונה והבטיחו את המקום החמישי המאכזב מבחינתם. דקל קינן רשם הופעה 300 במדים הירוקים וכבש את השער הראשון (40). אדריאן רוצ'ט השווה ממש על סף ההפסקה, אבל אלירן עטר המחליף (58) , רובן ראיוס בפנדל (61) אחרי הכשלה על בניון ועוד פנדל של איתי שכטר (83) העניקו לחיפה את הניצחון. קרית שמונה הגיעה למשחק הזה ללא לחץ וסיימה עונה עם הפסד די צורב מבחינתה.

אוהדי מכבי חיפה הניפו שלט ענק של סמי עופר במהלך המשחק באיצטדיון, וזאת במחאה על השם שניתן לאיצטדיון "סמי עופר" - על שם איש העסקים, שמשפחתו תרמה מיליונים לטובת הקמת האיצטדיון. המחאה באה בעקבות זיהום האוויר מהמפעלים במפרץ חיפה - מפעלים הנמצאים בבעלות משפחת עופר.

במהלך המשחק נתפס אוהד של חיפה כשברשותו רימון עשן. המשטרה הצליחה לזהות את הרימון ועצרה את האוהד שהסליק את האמל"ח במכנסיו ונלקח לתחנת המשטרה לתחקור. לקראת סיום המשחק התרחש אירוע מוזר כשביציעי סמי עופר נשמעה אזעקה שמתריעה על שריפה. האזעקה הלחיצה חלק מהאוהדים שעזבו את האצטדיון, אך לאחר מכן התברר שמדובר בתקלה טכנית.

אוהדי מכבי חיפה עם שלט על סמי עופר. אדריאן הרבשטיין
האוהדים מחו נגדו ביציעים. שלט של סמי עופר/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול סיכם את העונה ואמר בסיום: "הגעתי לפני ארבעה חודשים כשהקבוצה הייתה עם שמונה הפסדים ועם הגנה מהגרועות בליגה ובמצב מנטלי מאוד קשה. עם יעקב שחר והשינויים שעשינו בינואר, הפכנו לאחת מההגנות הטובות בליגה, ייצבנו את הקישור וצריך לזכור שלפני שמוניתי למאמן הקבוצה לא לקחה נקודה אחת מהקבוצות מהחלק העליון והדבר הזה התהפך. אני שמח שיש הגנה טובה זו הזדמנות לאחל לרוני לוי בהצלחה".

בלבול הוסיף: "עם האוכל בא התיאבון. בשבילי זה אכזבה גדולה שלא הגענו למקום הרביעי, לקחתי את זה קשה , אבל צריך לשבח את הקהל שאפילו באינטר ומילאן לא ראיתי קהל כזה בסיום. אני מכיר את מכבי חיפה מצוין, אבל לא אדבר על מטרות לעונה הבאה. אני לא מאוכזב שאני לא ממשיך כי זה לא בשליטה שלי ואני שמח שתמכו בי בצורה המלאה".

שמואל שיימן פרגן לקהל ואמר: "מאוד התרגשתי מהמחווה של הקהל. אני עוד לא חתמתי בשום מקום סופית, אחליט איפה אשחק ואיפה שאקבל צאנס אני ארצה להיות. לא שיחקתי הרבה, זה רק המשחק השני שלי בסמי עופר וזה קשה. לא קיבלתי מספיק הזדמנויות אבל אני לא בא בטענות, תמיד נתתי הכל ואני יודע שאעשה החלטה שבשנה הבאה אשחק. אם אתה היית רואה אותי איך הגעתי ואיך אני היום, אז הלכתי דווקא קדימה".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הוא דווקא היה מרוצה מהקדנציה שלו בחיפה. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

בני בן זקן: "עשינו עונה מדהימה אף אחד לא ייקח את זה מאיתנו והפנים קדימה. המשחק היום עמד בסימן שיתוף צעירים ולמרות התוצאה הם הציגו משחק טוב".

על העונה הבאה ועל עזיבה של שחקנים מובילים, אמר בן זקן: "באופן שיטתי מוכרים שחקנים בקרית שמונה, אבל נמשיך בדרך שלנו ונעמיד קבוצה טובה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:4 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully