וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מתפעלים ממסי: "זה אולי השער הגדול בקריירה שלו"

הקטלאנים לא נרגעים ממסי, שסידר להם זכייה בגביע המלך עם עוד ביצוע בלתי נשכח. מסצ'ראנו: "זה היה רגע קסום". בילבאו תוקפת את ניימאר על מהלך ראוותני, לואיס אנריקה מגבה אותם: "סתם התגרות"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

העונה של ברצלונה החלה בצורה מגומגמת ועם עימות מתוקשר בין ליאו מסי ללואיס אנריקה שעמד על סף פיטורים. אולם אמש (שבת) הקטלאנים עשו צעד נוסף בדרך לטרבל אפשרי אחרי שניצחו 1:3 את בילבאו וזכו בגביע הספרדי. ליאו מסי כבש צמד, כולל שער לפנתיאון בדקה ה-20. ניימאר הוסיף והקטלאנים יוכלו להשלים זכייה בטרבל כשייפגשו את יובנטוס בגמר ליגת האלופות בברלין ביום שבת הבא.

באופן לא מפתיע, בברצלונה התפעלו מעוד ביצוע בלתי נשכח של ליאונל מסי, שכבר הוגדר בתקשורת הספרדית כאחד השערים היפים בקריירה שלו. חברו הטוב של מסי, חבייר מסצ'ראנו, התפעל מהביצוע של מסי: "זה אולי השער הכי גדול שלו בקריירה. גם בגלל היופי שלו וגם בגלל החשיבות שלו. שערים נמדדים גם בחשיבות שלהם. בכל מקרה, זה היה רגע קסום".

צ'אבי מניף גביע של ברצלונה עם אנדרס אינייסטה. רויטרס
וזוהי רק ההתחלה. צ'אבי ואינייסטה מניפים את הגביע/רויטרס

ג'וזף ברתומאו, הנשיא המושמץ של ברצלונה פרגן למסי בסיום: "הגול של מסי היה אחד היפים שלו בקריירה. עבורי הוא השחקן הגדול בהיסטוריה".

ברחבי ספרד היללו, איך לא, את ליאונל מסי. "אמנות של מאסטרו", קראה הכותרת של "מארקה", שם גם נכתב "מסי הוא מלך האריות". ב'אס' קבעו כי "מסי אחראי לדאבל של ברצלונה". ב'אל מונדו דפורטיבו' חגגו עם "מסי המלך הניף את גביע המלך" וב'ספורט' הקטלאני נכתב כי "הכישרון של מסי הכריע את גמר הגביע".

צ'אבי, שהניף את הגביע בהופעת הפרידה שלו מהקאמפ נואו, אמר בסיום: "נהניתי מהמשחק ומהתואר הזה. הייתי על המגרש ברגעים הכי טובים של העונה".

עוד באותו נושא

ברצלונה זכתה בגביע הספרדי אחרי 1:3 על בילבאו

לכתבה המלאה
השער הגדול של מסי בגמר הגביע התחיל עם בריחה משלושה מגנים/רויטרס

אבל הסיפור של המשחק היה המהלך שניימאר ניסה לעשות בסמוך לסיום, עם כדרור ראוותני שהרגיז מאוד את שחקני בילבאו. אנדוני איראולה, שחקנה של בילבאו זעם על ניימאר: "לא מצאתי בזה משהו אלגנטי או ספורטיבי. הוא מהווה דוגמה בקבוצה שלו, יש להם עוד הרבה מה ללמד אותו. אנחנו מחוייבים לאוהדים שלנו. אנחנו תמיד מנצחים ביציעים בגללם, אבל ברצלונה לא יכולה לשחק איתנו על המגרש. היינו תחרותיים במשחק, אבל מסי שוב היה ההבדל. הוא הוכיח שהוא השחקן הטוב בעולם. הוא הבקיע את השער השלישי והגול שלנו הגיע מאוחר מדי".

גם איבאי גומס זעם על ניימאר ותקף אותו בסיום על המהלך ההרפתקני שלא צלח: "הוא יכול להסתדר גם בלי הדברים האלה. אם הוא רוצה להיות כמו מסי, הוא צריך ללמוד ממנו".

ליאונל מסי ברצלונה חוגג עם ניימאר. רויטרס
אחד קוצר שבחים, אחד סופג אש. מסי וניימאר/רויטרס

באופן מפתיע, מי שהצטרף לקו התקיף נגד ניימאר הוא מאמנו לואיס אנריקה, שגיבה את שחקני בילבאו ואמר כי "הייתי כועס ואומר בדיוק את הדברים שהם אמרו אם הייתי במקומם. אולי בברזיל מהלכים כאלה נחשבים לנורמליים, אבל כאן זו סתם התגרות".

ניימאר ניסה להגן על עצמו אחרי המשחק וטען כי "ככה משחקים כדורגל. דברים כאלה יכולים לקרות. אנשים יכולים להתרגז כמה שהם רוצים, אבל ככה אני משחק במשך שנים רבות ואני לא הולך להשתנות בגלל שזה מציק לכמה אנשים".

ניימאר פרגן למסי ואמר "הוא שחקן מדהים, הוא כוכב ענק, כבוד לשחק איתו באותה קבוצה".

אגב, התצוגה אמש של MSN, הלוא הם מסי, סוארס וניימאר, הפכה אותם לטריו הפורה ביותר בתולדות הכדורגל הספרדי. השלושה חיברו 120 שערים, לא פחות ולא יותר, במהלך העונה. הצמד של מסי והשער הנוסף של ניימאר סייעו להם לשבור את השיא הקודם, בו החזיקו כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה וגונסאלו היגואין מעונת 2011/12, אז סיימו עם 118 שערים.

גם ברשת ציינו את השער הנהדר של מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully