וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה: "שיחקנו בשביל מאלנדה". קלופ: "ייקח לי זמן לעכל את ההפסד"

בוולפסבורג חגגו את הזכייה ההיסטורית בגביע, אך לא שכחו את הקשר שנהרג בתאונת דרכים. המאמן המאוכזב על משחקו האחרון בדורטמונד: "עכשיו אני צריך זמן". קל: "קלופ הוא לא הסיפור"

שחקני וולפסבורג חוגגים זכייה בגביע. GettyImages
זכייה היסטורית. שחקני וולפסבורג עם הגביע/GettyImages

בורוסיה דורטמונד קיוותה לסיים את העונה עם זכייה בגביע, שככל הנראה הייתה משכיחה את כל מה שעבר עליה בעונה הנוכחית. אך גם לוולפסבורג היו תוכניות לזכות בגביע, וכך גם היה. הערב (שבת) הזאבים ניצחו 1:3 את דורטמונד בברלין וזכו בגביע ראשון בתולדות המועדון.

"עשינו משחק נהדר", אמר קווין דה בראונה. "היה לנו קשה ב-20 הדקות הראשונות, אבל לאחר מכן השתלטנו על המשחק, נהנו ממנו וראו את זה. ג'וניור מאלנדה? שיחקנו בשבילו מאז שנגמרה פגרת החורף. הוא היה איתנו לכל אורך הדרך ואני משוכנע שהוא היה מאושר אם היה רואה את הגביע".

"אני ויורגן מכירים אחד את השני שנים", אמר דיטר הקינג המאושר. "לפני המשחק היינו חברים נהדרים, אבל במהלכו שכחנו מזה. עם סיומו, חזרנו להיות חברים. לא מדובר בתואר הראשון שזכיתי, למרות שאני מאושר מאוד. זכיתי כבר בגביע מקומי כשהייתי בן 12, אני חושב".

"הגיע לוולפסבורג לנצח", הודה סבסטיאן קל. "לא צריך להתעסק ביורגן קלופ. זה לא הסיפור. הסיפור הוא הזכייה של וולפסבורג בגביע ומגיע לה כל הכבוד. האמנו לכל אורך הדרך, אבל לא נלחמנו במחצית השנייה".

"אצטרך זמן כדי לעכל את כל מה שקרה", אמר יורגן קלופ. "ההפסד הזה לא היה קל ואצטרך זמן. בכל מקרה, לוולפסבורג בהחלט הגיע לנצח".

דייגו בנאליו שוער וולפסבורג (אמצע). AP
לא שכחו את מלאנגה. שחקני וולפסבורג עם הגביע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully