וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן זכתה בגביע אחרי 0:1 על אוקזר בגמר

אדינסון קבאני כבש בדקה ה-64 את השער היחיד במשחק וסידר ניצחון על הקבוצה המפתיעה מהליגה השנייה. הפריזאים השלימו זכייה בטרבל מקומי וגרפו את הגביע בפעם התשיעית בתולדותיהם

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים זכייה בגביע הצרפתי. AP
שלוש משלוש בצרפת. שחקני סן ז'רמן/AP

פריס סן ז'רמן השלימה הערב (שבת) טרבל מקומי כאשר זכתה בגביע הצרפתי עם 0:1 בגמר על אוקזר. הקבוצה הטובה ביותר בצרפת צירפה את התואר האחרון של העונה אל האליפות וגביע הליגה בהם כבר זכתה והשלימה בכך את ההשתלטות המוחלטת שלה על הכדורגל בארץ הבגט.

הגמר נערך בסטאד דה פראנס, אבל גם אוקזר, שסיימה את העונה במקום התשיעי בליגה השנייה והדהימה בעצם העפלתה לגמר, נהנתה מקהל רב ביציעים. הקהל הזה דחף את הקבוצה שירדה מגדולתה בשנים האחרונות להילחם על כל כדור וזה אכן עבד במשך דקות ארוכות, כאשר זלאטן איבריהמוביץ' והחברים מחמיצים ומתקשים למצוא את הפירצה.

בסופו של דבר, היה זה אדינסון קבאני שנגח את שער הניצחון. בדקה ה-64, המגן הימני גרגורי ואן דר ויל הגביה כדור מצוין היישר לראש של האורוגוואי, שנגח בעוצמה והכניע את שוערה של אוקזר, דונובן לאון. עד לסיום, אוקזר עוד ניסתה איכשהו לעקוץ, אבל זה לא ממש הצליח ופריס חגגה.

זה הגביע התשיעי בתולדותיה של פריס סן ז'רמן, הראשון מאז עונת 2009/10 והיא נקמה באוקזר, שניצחה אותה בגמר של 2003. כעת, פריס סן ז'רמן רחוקה רק זכייה אחת בגביע משיאנית הזכיות במפעל בכל הזמנים, מארסיי, שהניפה את התואר עשר פעמים עד היום. עבור אוקזר, שזכתה במפעל ארבע פעמים בעבר (לאחרונה ב-2005), היה זה הפסד שני בתולדותיה במעמד הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully