וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד פרש: "זה הזמן הנכון להיפרד מהמשחק שכה אהבתי"

בלם מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה לשעבר, ששיחק העונה בק.פ.ר, תלה את הנעליים בגיל 36, עם שש אליפויות, זכייה בליגת האלופות ו-504 משחקים בפרמיירליג: "תמיד אנצור את 81 ההופעות בנבחרת"

משחק הוקרה לבלם מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד. AP
אמר שלום. ריו פרדיננד/AP

ריו פרדיננד הודיע היום (שבת) על פרישה רשמית מכדורגל. בלם נבחרת אנגליה לשעבר, אחד הגדולים בדורו בפרמיירליג, תלה את הנעליים בגיל 36, אחרי שבקיץ שעבר סיים תקופה ארוכה ומפוארת של 12 שנים במנצ'סטר יונייטד והעונה ירד ליגה עם ק.פ.ר. פרדיננד זכה במהלך הקריירה בשש אליפויות, שישה מגני קהילה, שלושה גביעי ליגה, גביע אנגלי אחד, סופרקאפ אירופי, אליפות עולם לקבוצות וכמובן זכייה אחת עם מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות.

אחרי 504 משחקי פרמיירליג, פרדיננד נפרד: "אחרי 18 שנים כמקצוען, אני מרגיש שזה הזמן הנכון מבחינתי לפרוש מהמשחק שכל כך אהבתי. כילד בן 12 שבעט בכדור בפקהאם, מעולם לא חלמתי שאייצג את קבוצת נעוריי ווסטהאם, אהיה קפטן של לידס יונייטד, אזכה באליפות אירופה עם מנצ'סטר יונייטד או אתאחד עם המאמן הראשון שלי הארי רדנאפ בק.פ.ר. תמיד אנצור את 81 הפעמים ששיחקתי במדי נבחרת אנגליה, בגאווה גדולה ועם זכרונות לכל החיים".

פרדיננד, שעבר טרגדיה משפחתית בתחילת החודש עם מותה של רעייתו רבקה אחרי מאבק במחלת הסרטן, הוסיף: "אני רוצה לחלוק כבוד ולהודות לרעייתי המנוחה רבקה ולמשפחה שלי, כולל אבי ואמי, על ההקרבות שעשו, התמיכה והייעוץ לאורך כל הקריירה. לסיום, אני מבקש להודות לכל האוהדים בכל המועדונים בהם שיחקתי, שאלמלא הם הכדורגל המקצועני לא היה קיים. אני אתגעגע לכל אחד ואחד מכם בכל שבת אחר הצהריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully