וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית גת: השלד הישראלי אמור להישאר, פרויקט האולם יואץ בקרוב

30.5.2015 / 13:00

העולה החדשה לליגת העל חוגגת וכבר מסתכלת קדימה, גם המאמן נתי כהן צפוי להמשיך. יוני ניר: "קשה לתאר את זה, זאת הייתה המטרה שלי כשירדתי ללאומית. חיכיתי לשמוח בקריירה שלי"

שחקני מכבי קרית גת עם צלחת האליפות. אדריאן הרבשטיין
נתראה בליגת העל?/אדריאן הרבשטיין

מכבי קרית גת העפילה אמש (שישי) לליגת העל אחרי ניצחון דרמטי 73:94 על אליצור קרית אתא במשחק מספר 5 של גמר הליגה הלאומית. עם סיום המשחק החלו חגיגות גדולות בקרית גת, השחקנים עלו ליציעים שם חיכו להם 150 אוהדים תומכים, המשיכו בגזירת הרשתות באולם המתרוקן בקרית אתא, וקינחו בריקודים ובשירים שנשמעו ברחובות העיר. שבשעות הערב יצאו השחקנים ביחד כדי לשמוח על העלייה המרגשת בתום עונה קשה ומפרכת.

אחד המצטיינים בעונה כולה בקרית גת, ובייחוד בפלייאוף ובמשחק הגמר היה יוני ניר, שירד בעונה שעברה לראשונה בקריירה לליגה הלאומית. "קשה לתאר מה אני מרגיש, חיכיתי לרגע הזה המון זמן. חיכיתי כבר לשמוח בקריירה שלי אחרי השנים האחרונות והיה לנו פה כיף מתחילת השנה", אמר ניר והתייחס גם לסדרה הקשה והדרמטית עם קרית אתא: "עשינו פה דרך ארוכה. עשינו את זה ביחד, נהנינו בכל דקה, באימונים, במשחקים ובחדר ההלבשה, והיום זה היה הסיום המושלם. עשינו קצת דרמה, מסתבר שיתרון ביתיות זה לא משחק לטובתך תמיד, והסדרה הזאת הוכיחה את זה, אני שמח שזה נגמר ככה והצלחת בצד הנכון".

בקרית גת מחכים להפגש עם ראשי מנהלת ליגת העל בימים הקרובים כדי לדון איתם בתוכניות הקבוצה לליגת העל. בקבוצה מקווים להעמיד תקציב של 6 מיליון שקלים, שייבנה ברובו על תמיכה עירונית, והשאלה הגדולה תהיה שאלת האולם. כבר בתקופה הקרובה צפוי פרויקט האולם החדש בעיר להיבנות, כשהמטרה היא להרים אולם שיכיל בין 1,700 ל-2,000 מושבים. בינתיים מקווים בקרית גת שבמנהלת הליגה יבואו לקראתם ולא יאלצו לפנות לערכאות משפטיות כדי שיוכלו לארח את רוב משחקי הבית שלהם בעונה הבאה באולם המקומי הקטן.

בצד המקצועי צפוי המאמן נתי כהן לחתום על חוזה לעונה הבאה כבר בתקופה הקרובה. בקרית גת צפויים לשמור על השלד הישראלי שהוביל את הקבוצה לעלייה - ליאור ליפשיץ, אלעד הופמן, יוני ניר, גל איתן והקפטן תומר פיסצקי שעלה עם הקבוצה גם מהליגה הארצית. "ברור שבתור שחקן אני רוצה להתקדם כמה שיותר גבוה, וזאת הייתה המטרה שלי כשירדתי לליגה הלאומית, ליצור לעצמי מקפצה קדימה", אמר ניר. "יהיה לנו קיץ ארוך, נראה מה יהיה עם קרית גת, אבל אני ארצה להתקדם איתם".

נתי כהן מאמן מכבי קרית גת. אדריאן הרבשטיין
השלד הישראלי אמור להישאר, גם המאמן. נתי כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully