וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזרעאלי: "לא חויתי עונה כזאת, חסין בשבילי מאמן העונה"

29.5.2015 / 9:35

הפועל חולון הודחה ברבע גמר הפלייאוף למרות שסיימה במקום השלישי את העונה הסדירה. הגארד הותיק שעשוי להמשיך: "הסיבוב השלישי פגע בנו". חסין, רוזפלט וספיר ימשיכו, עתידו של הרוש לא ברור

שחקני הפועל חולון מאוכזבים עם שלומי הרוש. ברני ארדוב
שמעון הרוש וג'ורדן טיילור מודחים, אתמול בראשון לציון/ברני ארדוב

הפועל חולון סיימה אמש (חמישי) את העונה לאחר שהפסידה 3:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף למכבי ראשון לציון. הקבוצה של אלעד חסין הציגה מחצית ראשונה לא טובה, פיגרה ב-24 הפרש במחצית, אך דווקא אז הוכיחה כמה פוטנציאל יש לה כשרשמה קאמבק מרשים עד לפיגור 81:77, 5 דקות לסיום, אך בסופו של דבר יצאו הסגולים עם הפסד 93:81 ואכזבה גדולה. מי שלא היה במשחק היה המנהל המקצועי מיקי דורסמן שהמריא עוד באמצע השבוע שעבר לארצות הברית.

"מגיע קרדיט לשרון דרוקר ולקבוצה שלו", אמר גוני יזרעאלי בסיום המשחק, "הם הזיזו את הכדור טוב, ניסינו את כל הפתרונות בפיק אנד רול, שיחקו פנימה ועשו קליעות גדולות בסוף שעון, לקחו את כל הכדורים חמישים חמישים. לא באנו מוכנים מספיק בראש, יש כמה שחקנים שזה פעם ראשונה שלהם במעמד הזה, זה פגע בנו אבל במחצית השנייה הוכחנו את האופי של רוב העונה, שאנחנו יכולים לחזור ולשחק שווה בשווה מול כל קבוצה. ראשון הייתה הקבוצה היותר טובה בסדרה הזאת לצערי, איבדנו את היתרון במשחק הראשון, ושם הסדרה הייתה יכולה להיות שונה".

בסביבת הקבוצה מדברים כבר תקופה ארוכה שמשהו התקלקל במרקם במהלך העונה. לא מעט בעיות, ריבים והאשמות התרחשו בקבוצה הסגולה במהלך החודשים האחרונים, שכל הדברים הללו הובילו בסופו של דבר להדחה ברבע גמר הפלייאוף למרות שסיימו במקום השלישי הנהדר בתום העונה הסדירה, "לא אמרו את זה מספיק השנה, תואר אחד יש לנו השנה, יושב לידי מאמן העונה של העונה הסדירה, לא אמרו את זה מספיק. מה שהוא עבר השנה עם הקבוצה הזאת, והדברים שעברנו השנה, אני רוצה לפרגן לאלעד חסין", אמר יזרעאלי, "בשבילי הוא מאמן העונה, בטוח בשביל כל השחקנים שלנו, לא אמרו את זה מספיק. אני לא חויתי עונה כזאת, מכל הבחינות, פציעות, ריבים, ורוצה לפרגן לו, סיימנו מקום שלישי, והודחנו בפלייאוף אבל עונה סדירה, הפתעת העונה, תקציב מינימום ועשינו שינויים, איבדנו את טוני קרוקר הזר הכי טוב שלנו, והצלחנו לסיים חזק את העונה".

אלעד חסין מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
צפוי להמשיך, אך עם סגל חדש כמעט לגמרי. חסין/ברני ארדוב

יזרעאלי ניסה לגעת במה לא עבד בקבוצה החל מהסיבוב השלישי, "אין ספק שהסיבוב השלישי פגע בנו. הייתי בקבוצות שזה עשה רק טוב. הסיבוב השלישי פגע בנו, כי היינו קצרים מאוד, עברו עלינו הרבה פציעות, קצת בעית שעכשיו לא רלוונטיים להכנס אליהם, היה קשה מאוד מנטאלית, לאו דווקא גופנית, אבל מנטאלית היה קשה לנו להביא את האנרגיה אבל הצלחנו לעשות ניצחונות גדולים, גלבוע/גליל בבית והרצליה בבית. היו פספוסים, ירושלים, נהריה בבית, נס ציונה, לא היינו שם מנטאלית, אבל עדיין עונה סדירה גדולה, פלייאוף פחות, עונה סדירה פשוט גדולה".

בחולון יחלו בתקופה הקרובה את ההכנות לעונה הבאה, העונה הראשונה בהיכל החדש בפארק פרס. אחת המטרות הראשוניות של הקבוצה תהיה מכירת מנויים, כשאחד היעדים שסומנו יהיה להתקרב לרף 3,000 המנויים, כשקהל היעד שסומן בין היתר הוא משפחות וילדים. בצד המקצועי אלעד חסין שחתום לשנים הקרובות ימשיך, אך מעט שחקנים ימשיכו. הזרים לא ימשיכו, ובצד הישראלי אייזק רוזפלט ואלון ספיר מחזיקים בחוזה וימשיכו. שלומי הרוש קיבל הצעה לחוזה חדש במהלך העונה, אך הצדדים לא הגיעו להסכמות ובשלב הזה עתידו לא ברור, כשלא מעט קבוצות מעוניינות בו. גוני יזרעאלי מסיים חוזה, ובחולון ישבו איתו בתקופה הקרובה כדי לנסות ולהשאירו. שון דניאל, שמיעט לשחק, צפוי גם כן לעזוב.

סוגיה נוספת שבחולון יקבלו לגביה החלטה בקרוב היא השתתפות ביורוקאפ. בקבוצה ידעו בשבועות הקרובים האם מגיע להם הכרטיס למפעל השני בחשיבותו באירופה, ולאחר מכן יוחלט האם ישחקו בו או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully