וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של אנצ'לוטי: "מעולם לא ראיתי את גליאני כל כך נחוש"

סגן הנשיא של מילאן מפעיל לחץ עצום על חברו לחזור למילאנלו. הסוכן ברונזטי: "אני מכיר את גליאני 37 שנה, ניהלנו עשרות משאים ומתנים על שחקנים, ואף פעם לא ראיתי אותו ככה"

אדריאנו גליאני עם קרלו אנצ'לוטי. AP
רק היחסים החמים מותירים סיכוי כלשהו. גליאני ואנצ'לוטי/AP

סוכנו של קרלו אנצ'לוטי, ארנסטו ברונזטי, מספר שמילאן לא נסוגה מהאפשרות להחתים את המאמן האיטלקי. ברונזטי ניהל לאורנה שיחות עירות עם סגן נשיא המועדון, אדריאנו גליאני, וסיפר: "אני מכיר את גליאני במשך 37 שנים ומעולם לא ראיתי אותו כל כך נחוש. אני לא אומר את זה בגלל שאנחנו חברים, זו פשוט האמת".

ברונזטי הוסיף: "ניהלתי עם גליאני משאים ומתנים בנוגע לעשרות שחקנים, אבל אף פעם לא ראיתי אותו ככה. כל כך משוכנע בכך שמילאן חייבת להחתים את אנצ'לוטי. אכלנו פסטה, צחקנו, סיפרנו בדיחות, אבל מעולם לא ראיתי אותו כל כך נחוש".

הסוכן ברונזטי אמר לפני כמה ימים שאנצ'לוטי כנראה ייקח שנת חופש, אבל היום הוא נשמע מעט מסוייג: "כשהאופציה של מילאן עלתה בפעם הראשונה, אנצ'לוטי ישר אמר 'לא'. אבל אז נכנסו למשוואה שני משתנים. אחד זה שהוא עיכל היטב את הפיטורים מריאל מדריד והשני הוא מערכת היחסים הקרובה שלו עם גליאני. קרלו קיבל 4-5 הצעות, בעיקר מאנגליה ואיטליה, אבל הוא לא היה מוכן אפילו לפגוש אף אחד. היחיד שהוא הסכים להיפגש איתו זה גליאני".

אנצ'לוטי שיחק במילאן חמש שנים ואימן אותה בשנים 2001-2009. הוא הוליך אותה לאליפות אחת, שני גביעי ליגת האלופות וכמה תארים פחות חשובים כמו אליפות העולם לקבוצות והסופרקופה האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully