וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "פתחנו מדהים. זו קבוצה עם מרכיבים של פיינל פור"

28.5.2015 / 21:53

מאמן מכבי ראשון לציון חגג את ההעפלה לחצי גמר הפלייאוף ומוכן להפועל ירושלים: "הבדלי הרמות ברורים, שני הזרים שלהם שלא משחקים הם כוכבים בשבילנו". הסדרה תצא לדרך ביום חמישי

one

מכבי ראשון לציון העפילה הערב (חמישי) לחצי גמר הפלייאוף לאחר שגברה 81:93 על הפועל חולון והשלימה 1:3 בסדרה. הקבוצה מעיר היין דהרה במחצית הראשונה ליתרון של 25 נקודות, חולון הורידה עד ארבע, אבל ראשון שמרה על היתרון והניצחון היקר ותפגוש את הפועל ירושלים.

משחקי חצי הגמר:

משחק 1: 4/6, בירושלים
משחק 2: 8/6, בראשון לציון
משחק 3: 11/6, בירושלים

מאמן ראשון לציון, שרון דרוקר, סיכם: "אפשר לחייך עכשיו, זה ערב טוב לראשון לציון, ערב בו חזרנו לקדמת הבמה בכדורסל, לארבע הראשונות. אני לא רוצה לסכם את העונה, כי יש לנו סדרה מול ירושלים. הקבוצה הזו, הדברים שהם עשו כל השנה, זו קבוצה שהיו בה כל המרכיבים של פיינל פור. אני רוצה לברך את חולון שעשו עונה טובה ולא הרימו ידיים. אני שמח שחזרנו לפיינל פור, שמח בשביל השחקנים שלי שהם פייטרים גדולים, קבוצה שמשחקת ביחד. פתחנו את המשחק מדהים, חצי ראשון מהחלומות, כל מה שעשינו עבד, קליעות נכנסו לנו. כמה שהכנו במחצית, הם עשו ליי-אפים קלים וחזרו למשחק ומצאנו בחמש דקות האחרונות את החמישייה הנכונה כדי לעשות את העצירות, קיבלנו את הביטחון וידענו לקחת את המשחק הזה ולהגיע לפיינל פור".

דרוקר הוסיף לקראת ההמשך: "הבדלי הרמות ברורים, שני הזרים שלהם שלא משחקים הם כוכבים בשבילנו. הם קבוצה איכותית, נלמד ונתכונן. זה מעמד מחייב ונבוא לשחק ולעשות הכי טוב שאפשר. הלחץ היה רלוונטי אם זה היה משחק אחד, בסדרה יש איפה לתקן. אני מתעסק רק בקבוצה שלי. גדלנו והתפתחנו. לראות את שון בפלייאוף היה תענוג, הוא לקח את הקבוצה על עצמו. ברור שניצן הוא הסמן הימני שלי, עמית וטוני שבא איתי מגלבוע. יש לנו סגל מאוד מחויב ועשינו עונה מעל הציפיות של ראשי המועדון. אנחנו פה וננסה לעשות את המקסימום".

המאמן המפסיד אלעד חסין אמר: "בחיים של מאמן יש הרבה עליות וירידות. אחרי משחק כזה אתה מרגיש את ההפסד, אבל אני כולי גאווה אחרי עונה מדהימה. אנשים לא יודעים מה עברנו, זאת הייתה עונה ארוכה וקשה. לחזור מ-24 הפרש, זה מראה על חיבור. אנשים עבדו קשה כל השנה. הייתה עונה יוצאת מן הכלל. לא פשוט להחזיק קבוצה קצרה כזאת ולהגיע לשלבים הכי גבוהים. לא מוציאים את הכביסה המלוכלכת החוצה, אבל אנשים שעברו דברים בכדורסל, מבינים מה עברנו. שינינו קונספציה בסוף עונה, זה מטורף. השחקנים עם הניסיון שלהם הוכיחו כמה ניסיון יש להם, אבל הקרדיט הוא קודם לשחקנים שלי על עונה נהדרת. יש לי חוזה לשנה הבאה, אני אוהב מאוד את חולון ומחובר למועדון הזה. צריך למצוא שחקנים שיתאימו לאופי של הקהל הזה. נצטרך לעשות בנייה מחודשת, יש לנו הרבה עבודה ונבנה את הקבוצה הכי טובה שאפשר".

שחקני ראשון לציון חוגגים העפלה לחצי הגמר/ברני ארדוב

במשחק השני של הערב, מכבי חיפה גברה 62:69 את הפועל אילת אחרי 40 דקות די רעות. הירוקים כפו משחק חמישי והוא ייערך ביום ראשון הקרוב.

המאמן המנצח רמי הדר אמר: "עשינו רבע ראשון וטוב ולדעתי שיחקנו יותר טוב ממה שנראה. סיימנו רע מאוד. באנו היום עם משהו חדש ונצטרך לחשוב לקראת המשחק הבא".

מאמן אילת אריק שיבק סיכם: "משחק עם הרבה לחץ, מאוד אגרסיבי ופיזי. המון שטויות משתי הקבוצות. אנחנו מסתכלים הלאה. רדפנו אחריהם אחרי הפתיחה הלא טובה שלנו. אם לא היינו פותחים ככה, אולי זה נראה אחרת. ניתן קרדיט לשחקנים שעשו עבודה מדהימה בחזרה. ההתקפה לא הייתה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully