וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תהיה מדורגת בהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי

בשורות רעות לאלופה: סטיאווה בוקרשט זכתה באליפות רומניה במחזור האחרון, והקבוצה של קרויף לא תהיה בין 10 הבכירות בהגרלת הסיבוב השלישי. בין היריבות האפשריות: באזל, סלטיק ואפואל

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא חגגו למשמע הבשורות. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מכבי תל אביב לא תהיה מדורגת בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. סטיאווה בוקרשט זכתה הערב (חמישי)באליפות רומניה בתום דרמה גדולה, וכך הובטח שאלופת המדינה לא תהיה בן 10 הקבוצות בעלות הניקוד הגבוה ביותר בסיבוב השלישי, אם תעפיל אליו.

ג'ורדי קרויף החזיק הערב אצבעות לטארגו מורס, שהייתה זקוקה לניצחון ולאובדן נקודות של סטיאווה על מנת לזכות באליפות ראשונה בתולדותיה. האחרונה אמנם סיימה בתיקו מאופס, בחוץ מול איאסי, אך טארגו שמטה יתרון והפסידה לאוצלול גלאץ, הלפני אחרונה בטבלה. עבור סטיאווה זו האליפות ה-26 בתולדותיה.

היריבות האפשריות של הצהובים עתידות להיות באזל של פאולו סוזה, זלצבורג, ויקטוריה פלזן, סלטיק, אפואל ניקוסיה, באטה בוריסוב, לודוגורץ, סטיאווה ודינמו זאגרב. היריבה הבאה תהיה לגיה ורשה, אם תזכה באליפות פולין, או מאריבור הסלובנית, שהדיחה את האלופה בפתיחת העונה.

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב (ימין) עם מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
"אליפות או אלופות? אליפות". קרויף עם גולדהאר/ברני ארדוב

עוד לפני הבשורות מרומניה, אמר קרויף: "אם תציבו בפניי מצב היפותטי בו אני צריך לבחור בין עלייה לשלב הבתים בליגת האלופות לבין זכייה באליפות, אבחר באליפות בישראל. אין ספק שאני רוצה לזכות באליפות גם בשנה הבאה. אנשים מסתגלים מהר מאוד להצלחות ולכן הציפיות שלהם עולות ולא תמיד הציפיות הן ריאליות. בליגת האלופות התקציב שלנו לא מתקרב לתקציבים באירופה ולקבוצות האלה גם קל יותר להביא שחקנים". קרויף התארח במסגרת יום עיון בנושא כלכלה ועסקים בספורט. במכללת וינגייט.

על העבודה מול התקשורת הוא אמר: "העיתונאים ואנחנו עובדים באותו העסק, אבל אנחנו בעלי מטרות שונות. המטרה של התקשורת היא לחשוף דברים והמטרה שלי היא למנוע זאת. לפעמים אנחנו מנצחים ולפעמים התקשורת. אני מאוד שמח בניצחונות קטנים, כשאף אחד בתקשורת לא יודע שאנחנו נמצאים במו"מ עם שחקן ומחתימים אותו מתחת לראדר שלהם. אני יודע שלגישה הזו יש השלכות, אבל זו הדרך שלנו".

קרויף הוסיף: "האוכל בישראל מעולה. למרות שאני לא מעריץ גדול שלו, אני מבין למה שחקנים ישראליים אוהבים לאכול קבב וחומוס. לחלק מהשחקנים אין את המשמעת הראויה שנדרשת כדי לא לאכול בפיצריה ולכן אנחנו צריכים לפקח עליהם כדי לשמור ולטפח אותם. אף שחקן לא יוכל להגיע למיצוי הפוטנציאל שלו אם לא ישמור על הגוף שלו, כי זה כלי העבודה המרכזי שלו. בחו"ל השחקנים יודעים שהם חייבים לשמור על עצמם ואילו בישראל זה עדיין לא מושרש מספיק".

לסיום אמר קרויף: "בתקופת העבודה שלי כאן, גיליתי שהשחקנים הזרים מושפעים מהר מאוד מהמצב הביטחוני והפוליטי בישראל. על השחקנים הישראלים העניין הזה פחות משפיע ולכן הגעתי למסקנה שכדאי לנו מאוד להשקיע בשחקנים ישראליים. המסר לנוער שלנו הוא שמשמעת ועבודה קשה תוביל לשחק בקבוצה. אם וכאשר שחקן שלנו מצליח, אנחנו מחבקים אותו ומודים לו על כך בכל דרך אפשרית שעומדת לרשותנו. במכבי אנחנו גם לא נמנע מהשחקנים שלנו להגשים את החלומות שלהם ולהצליח באירופה ולכן אנחנו לא נעמוד בדרכו של אף אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מי שלא בטוח אם יישאר בישראל או לא, פאקו אייסטרן, התראיין היום לעיתונאי הבאסקי מיקל אייסטרן (אין קשר בין השניים), המסקר את המתחולל בישראל ובמזרח התיכון. פאקו אמר בפתח דבריו: "לאורך כל העונה נתנו דגש על מה שחשוב באמת וזה להשתפר, בתור קבוצה ובתור אינדיבידואלים. הצלחנו להביא את הקבוצה למקום בו כל הגורמים שבה הצליחו להשתפר".

כאשר נשאל פאקו על היכולת של מכבי תל אביב בהשוואה לקבוצות מהליגה הספרדית הוא ענה: "מכבי תל אביב הייתה 'קבוצת מעלית', כזו שנעה בין הליגה הראשונה והשנייה בספרד".

על ההצבעה שתיערך מחר (שישי) בקונגרס פיפ"א ובה ינסו הפלסטינים להוביל להשעיית ישראל מהארגון, אמר מאמן מכבי תל אביב: "זו בעיה גדולה, כי היא יכולה לפגוע בניסיונות של הקבוצות הישראליות להעפיל למפעלים האירופאיים".

לגבי עתידו אמר פאקו: "אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה. זה לא תמיד בידיים שלנו. אני תמיד אומר שצריך להתרכז בהווה ולנסות לעשות בו את הדברים כמו שצריך. אי אפשר לדעת לאן העתיד ייקח אותך, אבל כולנו היינו רוצים יום אחד להיות קרובים הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully