וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רפא בניטס רוצה לעבוד תחת מנהל מקצועי בריאל מדריד

המאמן שהודיע על עזיבתו את נאפולי רגיל לעבוד עם איש מקצוע מעליו, אך תפקיד כזה עדיין לא מאויש בבלאנקוס. קואנטראו ויראמנדי אמורים להישאר, צ'רישב וקאסימרו יחזרו מהשאלה

מאמן נאפולי, רפא בניטס. רויטרס
בקרוב במדריד? רפא בניטס/רויטרס

רציתם עוד הוכחה לכך שרפא בניטס בדרך לאמן את ריאל מדריד? היום (חמישי) כינס המאמן הספרדי הוותיק מסיבת עיתונאים, במהלכה הודיע כי יעזוב את נאפולי בסיום העונה. ברחבי העולם מדווחים כי קבוצתו הבאה של בניטס תהיה ריאל מדריד, שפיטרה לפני מספר ימים את מאמנה בעונה החולפת, קרלו אנצ'לוטי, וכבר בתחילת השבוע הבא הוא צפוי להיות מוצג.

"תמיד עצוב לעזוב מקום עבודה", ציין בניטס. "לא היה לי קל וכמעט חידשתי את החוזה, אך משפחתי לחצה עליי והכריעה. אני רוצה להודות לנשיא, לשחקנים ולאוהדים שעזרו לי ליהנות מהתקופה שלי במועדון. תמיד התייחסו אליי יפה כאן. יש לנו עוד משחק חשוב מאוד מול לאציו וכרגע כל כולי מרוכז בו. אחר כך נחשוב על העונה הבאה".

ב"מארקה" מפרסמים היום שבניטס יהיה מעוניין לעבוד עם מנהל מקצועי מעליו, כשם שעבד בנאפולי, באינטר, בצ'לסי ובוולנסיה. בתקשורת הספרדית מציינים שהמאמן אוהב לקבל החלטות בנוגע לשוק השחקנים, אך הוא רגיל לעבוד עם איש מקצוע בשיתוף פעולה, ולעת עתה תפקיד שכזה לא קיים בבלאנקוס. עדיין לא ברור האם ריאל תקדם מישהו מתוך המערכת, או תביא איש מקצוע מבחוץ. זינאדין זידאן עשוי לשמש כעוזרו.

באותו עיתון טוענים שפאביו קואנטראו ואסייר יראמנדי יישארו במועדון על אף השמועות על עזיבה אפשרית, ושניהם מקבלים לקבל דקות משחק מרובות יותר משראו תחת קרלו אנצ'לוטי. בנוסף, קאסימרו המושאל לפורטו ודניס צ'רישב המושאל לויאריאל אמורים לשוב לריאל בקיץ, ולהילחם על מקומם בסגל של בניטס.

באנגליה דיווחו אמש כי אחד משחקני הרכש הראשונים שמאמן נאפולי ירצה לראות בברנבאו הוא ראחים סטרלינג, שכבר הביע את רצונו לעזוב את ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully