וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בכדוריד: מאמנת תדריך קבוצת גברים

אאורה פרידמן, שהצעידה לאחרונה את בנות מ.כ. חולון לזכייה באליפות, תדריך עם סרגיי סבצ'נקו את קבוצת הגברים של המועדון: "יש לי שאיפות גדולות לאמן בעתיד נבחרות בוגרות בנשים ובגברים"

אאורה פרידמן מאמנת כדוריד. יועד כהן, איגוד הכדוריד,
"שמחה שההנהלה קיבלה אותי בצורה חיובית מאוד אחרי שזכיתי עם קבוצת הנשים בגביע ובאליפות בשנתיים האחרונות". אאורה פרידמן/יועד כהן, איגוד הכדוריד

היסטוריה בכדוריד הישראלי: הנהלת מ.כ. חולון החליטה היום (חמישי) לצרף לצוות המקצועי של קבוצת הגברים מאמנת שתעמוד על הקווים. מדובר באאורה פרידמן, שהצעידה לאחרונה את בנות מ.כ. חולון לזכייה באליפות המדינה לנשים העונה. פרידמן תדריך בצוותא עם המאמן סרגיי סבצ'נקו שממשיך לעונה נוספת.

"אנחנו כמועדון עושים היסטוריה בכדוריד הישראלי כשממנים אישה לצוות אימון בוגרים בליגת העל, ובכך חורתים על דגלנו את העלאת קרנה של מחלקת הנשים במועדון שלנו וכן בכדוריד הישראלי", מסרו מהמועדון החולוני. פרידמן עצמה ציינה: "אנחנו נהיה צוות מאמנים, נעבוד יחד בשיתוף פעולה, וזו הייתה השאיפה שלי להתקדם לבוגרים. אני שמחה שההנהלה קיבלה זאת בצורה מאוד חיובית אחרי שזכיתי בשנתיים האחרונות בגביע המדינה ובאליפות המדינה עם קבוצת הנשים. אני מאמינה ביכולות שלי לתרום לקבוצת הבוגרים ולהוביל אותה לעונה טובה יותר מהעונה שעברה. בכלל, אני רוצה להתקדם הלאה ויש לי שאיפות גדולות לאמן בעתיד נבחרות בוגרות, גם בנשים וגם את הגברים".

על ההרגשה שהיא חתומה על רגע היסטורי בכדוריד הישראלי, אומרת פרידמן: "זה מרגש, אבל אני אישה חזקה ומאמנת שדורשת מעצמי ויודעת שיש לי מה להביא לכדוריד. זה פעם ראשונה לאישה, אבל למה לא? הגיע הזמן לעשות צעדים כאלו. העניין הוא שצריך לרצות יותר".

אאורה פרידמן מאמנת כדוריד. יועד כהן, איגוד הכדוריד,
לא תעשה הנחות. אאורה פרידמן/יועד כהן, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully