וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר: "מרגישים שמחה אמיתית כשמגיעים לגמר", קרי: "נמשיך לדחוף"

גולדן סטייט חגגה העפלה לגמר אחרי 40 שנה וה-MVP החמיא לסטיב קר ולחבריו לקבוצה: "המאמן לוקח אותנו לגבהים חדשים. כל אחד הוא חלק מהמסע". על קליבלנד ולברון: "ננסה לשחק מהר, נשמור כמו משוגעים". תומפסון סבל מזעזוע מוח בעקבות המכה שספג מאריזה

שחקני גולדן סטייט ווריורס חוגגים את אליפות המערב. AP
אחרי 40 שנה, הווריורס שוב בגמר ה-NBA/AP

מספרי המשחק

* גולדן סטייט חזרה לגמר ה-NBA לראשונה מאז 1975. אז זה נגמר ב-0:4 על וושינגטון.

* כמה גדול היה הלילה האריסון בארנס במאני-טיים? בשלושת הרבעים הראשונים קלע 11 ב-5 מ-10 מהשדה, ברבע הרביעי קלע 13 ב-5 מ-10.

* המאזן של גולדן סטייט העונה במשחקים בהם היא מובילה ביתרון 15 הוא 0:56.

* המאזן הביתי העונה של גולדן סטייט בעונה הרגילה ובפלייאוף עומד אחרי הניצחון על 3:46.

* דווייט הווארד ואנדרו בוגוט ספגו שתי עבירות טכניות במחצית השנייה. זאת הייתה הטכנית השביעית שהווארד ספג בפלייאוף הזה.

* יוסטון לא ניצחה באורקל ארנה מאז ה-13 בדצמבר 2013.

* ג'יימס הארדן איבד 13 כדורים במשחק, שיא שלילי לשחקן בפלייאוף.

* בפעם הראשונה מאז עונת 1946/47 יש גמר בין שני מאמנים בעונתם הראשונה בליגה: סטיב קר נגד דיוויד בלאט.

* לראשונה מאז 1982 יזכה באליפות מאמן בעונתו הראשונה ב-NBA. הקודם שעשה זאת היה פט ריילי הגדול עם הלייקרס.

גארד גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי עם גביע אליפות המערב. AP
"כולם הקריבו כדי להפוך את הקבוצה שלנו לטובה יותר". קרי עם גביע האליפות של המערב/AP

הקהל באורקל ארנה שאג "MVP, MVP" וסטפן קרי ענה ב"למה לא אנחנו?". ובאמת, למה לא הם? הווריורס זכו לפנות בוקר (חמישי) באליפות המערב ואחרי 40 שנה חזרו לגמר ה-NBA. אז זה נגמר באליפות, ובמפרץ מאמינים שגם השנה זה יקרה. אחרי 40 שנה במדבר, הצבא הצהוב של הלוחמים רוצה לכבוש את ליגת הכדורסל הטובה בעולם.

אחרי הניצחון על יוסטון במשחק החמישי בסדרה, ניצחון שהשלים 1:4 וקבע סופית שגולדן סטייט תילחם בלברון, בלאט וקליבלנד על טבעת האליפות, התייצב קרי במרכז המגרש כששבתו בת השנתיים ריילי בידיו, ואמר: "אנחנו רוצים להביא אליפות לאוהדים שלנו במפרץ, הם נהדרים". על מאמנו סטיב קר אמר קרי: "הוא נהדר ולוקח אותנו לגבהים חדשים. עבדנו קשה כל השנה כדי להגיע לזה, נמשיך לדחוף קדימה". קרי נשאל מה מייחד את חבריו לקבוצה, ובמיוחד את דייויד לי ואנדרה איגודלה: "הקרבה, כולם הקריבו כדי להפוך את הקבוצה שלנו לטובה יותר. צריך 15 שחקנים כדי להגיע לזה. כל אחד הוא חלק מהמסע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גארד גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי עם בתו ריילי. AP
הוא מככב במגרש והיא מככבת במסיבות העיתונאים. קרי עם בתו/AP

בשלב הבא מחכה לקרי לברון ג'יימס, שהגיע לגמר NBA חמישי ברציפות, והגארד של גולדן סטייט מודע לגובה המשוכה שמציב קינג ג'יימס: "אנחנו נשחק את המשחק שלנו, ננסה לגרום לקצב מהיר, נשמור כמו משוגעים, ברור לנו שיש להם שחקנים מנוסים במעמד הזה".

במהלך המשחק קליי תומפסון ספג מכה בראשו מברכו של טרבור אריזה, והוא טופל בחדר ההלבשה אחרי שדימם. במהלך המשחק דווח שתומפסון סובל מזעזוע מוח ולא עבר את הבדיקות המתירות לו לחזור לשחק. תומפסון שב לספסל ולא שותף. הרופאים עשו לו שלושה תפרים באוזן ותומפסון עצמו אמר שחש מסוחרר. גולדן סטייט מסרה: "אחרי המשחק תומפסון חש לא טוב ופיתח תסמינים של זעזוע מוח. הוא ימשיך לקבל טיפול מהצוות הרפואי של המועדון בהמשך הלילה". "מגיע לנו לחגוג הלילה, אבל זה עדיין עסק לא גמור מבחינתנו, לקח הרבה זמן עד שזה הגיע לאזור המפרץ", אמר קליי תומפסון בסיום.

המאמן סטיב קר: "בדרך כלל ניצחון מוביל לתחושת הקלה, אבל להגיע לגמר ה-NBA לראשונה אחרי 40 שנה זאת שמחה אמיתית. השחקנים שלנו מרגישים את זה, ואני יודע שגם האוהדים".

על היכולת של האריסון בארנס אמר קר: "האריסון היה מבריק, אבל אני יכול להמשיך עם הרשימה, אזלי היה נהדר בעבודה שעשה על דווייט הווארד, ואנדרה איגודלה קלע כנראה את שש הנקודות הכי גדולות שראיתי בחיי, אני חושב שההגנה של איגודלה על ג'יימס הארדן הייתה מבריקה, זה היה המפתח לניצחון".

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס. AP
"בשנה הבאה נהיה טובים יותר". הארדן/AP

ג'יימס הארדן היה מאוכזב. הוא נתן סדרה אישית עצומה אבל במשחק החמישי שבר את שיא האיבודים לשחקן בפלייאוף עם 13 וראה את הווריורס חוגגים על חשבונו. "ניסינו לעשות קצת יותר מדי דברים, ויתרנו על הכדור בקלות מדי ונתנו להם לעשות סלים קלים בהתקפות מעבר", אמר הגארד המזוקן, "לא רצינו לגמור ככה, הייתה לנו עונה טובה מאוד. בשנה הבאה נהיה טובים יותר".

מאמן יוסטון קווין מקהייל: "החבר'ה נלחמו, דבר אחד אפשר היה להגיד וזה שהשחקנים נאבקו ויש בחדר ההלבשה הרבה שחקנים שאתה מרגיש נוח לצאת איתם לקרב".

על יכולתו של הארדן אמר מקהייל: "ג'יימס לא שיחק טוב, אבל ניצחנו השנה 56 ניצחונות, לא היינו מביסים את הקליפרס אם הארדן לא היה כל כך טוב מולם ולאורך השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully