וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תערוך טקס פרידה מאלישע לוי לפני המשחק מול בית"ר

27.5.2015 / 22:05

המאמן, שמסיים את תפקידו בקבוצה אחרי שלוש עונות, יקבל זר פרחים וחולצת מועדון ממוסגרת. הקבוצה עמדה לדין בעקבות הדלקת האבוקות, ההחלטה על העונש נדחתה בעשרה ימים

הפועל באר שבע תסיים בשבת את העונה, כשתארח בביתה את בית"ר ירושלים, למשחק שיהיה לפרוטוקול בלבד. שתי הקבוצות סיימו למעשה את העונה ולמשחק לא תהיה כל השפעה על הדירוג הסופי שכבר נקבע השבוע. הבאר שבעים יסיימו במקום השלישי ובית"ר ברביעי, כאשר שתי הקבוצות ישחקו כמובן במקודמות הליגה האירופית, בקיץ הקרוב. באר שבע מגיעה למשחק אחרי שלוש תבוסות רצופות, למכבי חיפה, מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה ותנסה לסיים את העונה בטעם מעט טוב יותר. הקשר מאור בוזגלו שסיים לרצות עונש הרחקה, צפוי לשוב להרכב.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
ייפרד בטקס מרגש. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

הנהלת המועדון, תערוך בשבת טקס פרידה מהמאמן אלישע לוי, שמסיים את תפקידו בקבוצה, אחרי שלוש עונות. המאמן יקבל זר פרחים וחולצת מועדון ממוסגרת, כהוקרה על תקופת כהונתו בקבוצה. מי שיחליף את לוי הוא ברק בכר שחתם על חוזה לעונה אחת וכבר עוסק לאחרונה בבניית הסגל לעונה הבאה.

בתוך כך עמדה הערב הקבוצה לדין, בגין התפרעות אוהדים, באשמת הדלקת אבוקות בגמר הגביע. הדיין נועם ליובין, דחה את החלטתו ב-10 ימים ונתן להנהלת המועדון, את האפשרות לאתר את מדליקי האבוקות ולעדכן את בית הדין בהליכים שינקטו כנגד העבריינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully