וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה: אלדר שיקלושי חתם במכבי ראשון לציון

שוער נבחרת ישראל (25) חוזר למועדון לאחר שהושאל למכבי תל אביב בשנתיים האחרונות. שיקלושי: "מאושר מאוד לחזור. הישגיות היא ה-DNA של המועדון, ונעשה הכל כדי לזכות בתארים בעונה הקרובה"

אלדר שיקלושי שוער מכבי ראשון לציון. איגוד הכדוריד,
חוזר הביתה. שיקלושי/איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון החתימה הערב (רביעי) את שוער נבחרת ישראל אלדר שיקלושי לארבע העונות הבאות. שיקלושי בן ה-25 חוזר למועדון לאחר שהושאל בשנתיים האחרונות למכבי תל אביב, אותה הוביל לפני שנה לזכייה ההיסטורית באליפות המדינה. שיקלושי יתמודד על האפודה הראשונה ב'בית מכבי' מול השוער הוותיק יוליאן סטראט. בכך סגנית האלופה מבצעת צעד ראשון משמעותי לקראת ההכנות לעונה הבאה, כשבנוסף היא כבר הודיעה לדאבור טאסקוביץ' הסרבי שהיא לא תממש את האופציה עליו.

יו"ר הקבוצה, יוסי גבע: "אנחנו שמחים להחזיר את אלדר לשורות המועדון. החוזה החדש הוא המתנה שלנו עבורו לקראת החתונה הקרבה, ואני בטוח שהוא יחזיר לנו בהרבה רגעים שמחים ומאושרים בעונות הקרובות. אין ספק שהוא חוזר בוגר יותר, מוכן יותר וטוב יותר לשער המועדון".

אלדר שיקלושי: "סיימתי כמו שסוכם את תקופת ההשאלה במכבי ת"א. הייתה לי שם שנה מצוינת, והייתי שותף להיסטוריה של המועדון עם הזכייה באליפות. אני מאוד מודה למכבי תל אביב על השנתיים האלו, וכמובן למכבי ראשון לציון שאיפשרו לי להתפתח ולעשות קפיצת מדרגה וטבילת אש כשוער ראשון במועדון שמתמודד על התארים. אני מאושר מאוד מהחזרה למכבי ראשון לציון. ההישגיות היא ה-DNA של המועדון, ונעשה הכל כדי לזכות בתארים כבר בעונה הקרובה".

הידיעה הזו מתווספת לידיעה קודמת הערב, ושוער נוסף של נבחרת ישראל - גיל יעקב, שהודיע כי הוא ממשיך לעונה נוספת בבני הרצליה. אגב, מדובר בשני שוערים שמכבי תל אביב חיזרה אחריהם, וכעת המאמן החדש נדצ'קו מאטיץ' יצטרך לקבל החלטה האם להתבסס ולצרף שוער ישראלי אחר, או להחתים שוער זר.

אלדר שיקלושי שוער מכבי ראשון לציון. איגוד הכדוריד,
אלדר שיקלושי שוער מכבי ראשון לציון/איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully