וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו לבאדיה: "אין לנו שום סיבה להיות שחצנים או שאננים"

מאמן המבורג ניסה להוריד לקרקע את שחקניו לקראת המשחק מול קרלסרואה בפלייאוף העלייה/הישרדות בבונדסליגה: "אנחנו אסירי תודה על כך שניתנה לנו ההזדמנות הזו" (ה', 21:30, ספ' 1 ו-HD)

ברונו לבאדיה מאמן המבורג. Martin Rose, GettyImages
לבאדיה אופטימי/GettyImages, Martin Rose

המבורג תקיים מחר (חמישי, 21:30, ספורט 1 וספורט 1 HD) את המשחק החשוב ביותר שלה לעונת 2014/15. הדינוזאורים מהצפון יארחו את קרלסרואה מדרום-מזרח גרמניה למשחק הראשון בפלייאוף ההישרדות. HSV, שסיימו במקום ה-16 בבונדסליגה, יקיימו שני מפגשים מול קרלסרואה, שסיימה במקום השלישי בליגת המשנה, כשהמנצחת בסיכום המפגשים תישאר/תעלה לבונדסליגה.

הקבוצה של ברונו לבאדיה מגיעה מעודדת מאוד אחרי שניצחה 0:2 את שאלקה בבית במחזור הליגה האחרון והדרמטי, ותנסה להמשיך במומנטום מול הקבוצה שניצחה 0:2 את מינכן 1860 בראשון האחרון. המבורג מכרה את כל 57 אלף הכרטיסים למשחק הזה כבר ביום שני והאצטדיון יהיה מלא לחלוטין. המבורג תיאלץ להסתדר ללא ואלון בהראמי ומרסל יאנסן הפצועים.

"אנחנו אסירי תודה על כך שאנחנו משחקים בפלייאוף ההישרדות", אמר לבאדיה לקראת המשחק, "אין לנו שום סיבה להיות שאננים או שחצנים". המאמן התייחס לשנתיים בהן שיחק בקרלסרואה ואמר: "הייתה לי תקופה נהדרת שם, אבל זה לא רלוונטי עכשיו. הדבר הכי חשוב הוא מה שקורה כאן ועכשיו. אנחנו חייבים לגייס את כל הכוחות האפשריים שיש בנו כדי לנצח קודם כל במשחק הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully