וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק ג'ונסון: "צריכים לבוא עם המון אנרגיות במטרה לסגור את הסדרה"

27.5.2015 / 18:10

הגארד האמריקאי של מכבי ראשון לציון דרוך לקראת המשחק הרביעי בסדרה נגד הפועל חולון (19:00, ספורט 5). חיפה תנסה לחהזיר את הסדרה מול אילת למשחק חמישי (21:00, ספורט 5)

סדרות רבע גמר הפלייאוף יגיעו מחר (חמישי) למשחק מספר 4, כשלאחריהם יכולות להקבע שתי סדרות חצי הגמר. מכבי ראשון לציון תנסה להתאושש מההפסד הראשון העונה להפועל חולון, כשתארח את הסגולים ביתרון 1:2 בסדרה. המנצחת בסדרת תפגוש את הפועל ירושלים. מכבי חיפה תנסה להחזיר את הסדרה מול הפועל אילת למשחק חמישי בדרום, כשתארח את הקבוצה של אריק שיבק ברוממה. המנצחת בסדרת תפגוש את מכבי תל אביב. עד היום 50 סדרות של הטוב מחמישה בפלייאוף בליגת העל הגיעו למשחק רביעי, כש-16 בלבד המשיכו למשחק חמישי. מתוך 50 המשחקים הללו, רק ב-4 משחקים הצליחה הקבוצה בפיגור 2:1 לעלות שלב.

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
יסיים את הסדרה? שרון דרוקר/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - הפועל חולון (1:2 לראשון לציון בסדרה, 19:00, ספורט 5)

אחרי שפספסו את ההזדמנות הראשונה לסגור את הסדרה ביום שני בחולון, תנסה הקבוצה של שרון דרוקר להעפיל לחצי הגמר באולמה הביתי. בראשון היו מאוכזבים מהרבע האחרון, בו התפרקה הקבוצה והובסה ב-18 הפרש, וכעת הם יודעים שהלחץ עובר אליהם. הקבוצה של שרון דרוקר היא קודם כל שון דאוסן בסדרה הזאת. דאוסן קולע 32.7 אחוזים מסך הנקודות של הכתומים, וזה בהחלט הגיוני בהתחשב בעובדה שאייזיאה סוואן וג'קי קרמייקל קולעים 8 ו-7 נקודות בממוצע בהתאמה. הכתומים מקווים לתמיכה מסיבית של הקהל הביתי ולחזור למעמד חצי הגמר לראשונה מאז עונת 2011/12.

"אנחנו שמים את המשחק הקודם מאחורינו ומתרכזים במשחק הרביעי", אמר דומיניק ג'ונסון לקראת המשחק, "ידענו שלנצח אותה קבוצה שש פעמים העונה, היא משימה לא פשוטה במיוחד שמדובר בקבוצה טובה ומסוכנת. אנחנו צריכים לבוא עם המון אנרגיות ולהציג יכולת טובה במטרה לסגור כבר מחר את הסדרה".

אחרי חמישה הפסדים רצופים לראשון לציון העונה הצליחה הקבוצה של אלעד חסין לרשום ניצחון בכורה על הכתומים כשרוב אנשי חולון מודים שלאנרגיות המדהימות שהיו באולם הפחים לאחר טקס הפרידה המרגש ביום שני היו חלק משמעותי בהישג. בחולון מקווים לבוא עם אותם האנרגיות ולנצל חלק מהלחץ שעל ראשון לציון כדי לחזור ל-2:2 דרמטי. שני שחקנים שפשוט לא הגיעו עד כה לסדרה בחולון הם ג'ורדן טיילור ואייזיק רוזפלט, שדווקא הצטיינו בעונה הסדירה נגד ראשון לציון. הגארד קולע רק 9 נקודות בממוצע בסדרה, לעומת 14.4 נקודות בעונה הסדירה, ואילו רוזפלט רושם 6.7 נקודות ו-3.3 ריבאונדים לעומת 11.4 נקודות ו-9.1 ריבאונדים בעונה הסדירה. מי שהרשים מאוד במשחק השלישי הוא לורנס באוורס שקלע שיא עונה של 17 נקודות.

שחקן מכבי חיפה אייק אופייבו מול שחקן הפועל אילת אלישי כדיר. אדריאן הרבשטיין
מי ימשיך לשלב הבא? כדיר מול אופייבו/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה - הפועל אילת (1:2 לאילת בסדרה, 21:00, ספורט 5)

אכזבה גדולה הייתה במכבי חיפה אחרי הפסד החוץ להפועל אילת ביום שני. הקבוצה של רמי הדר אמנם חסרה במשחק את וויל גרייבס הפצוע, אך עדיין שלטה ברבע הראשון והגיעה לדקות הסיום בפיגור 2 נקודות בלבד, אלא שאז היכולת ההגנתית ירדה והירוקים פשוט לא הצליחו לתרגם התקפות טובות לסלים. בחיפה יודעים שהם חייבים להעלות את היכולת בשני צידי המגרש כדי להחזיר את הסדרה לאילת למשחק חמישי ביום ראשון, שם ינסו לתפוס מקום בחצי הגמר. בחיפה יקוו לתרומה ממשית יותר מהספסל שקלע רק 13 נקודות בממוצע בסדרה, ולקבל את היכולת של מורן רוט משני המשחקים האחרונים בהם לע 19.5 נקודות למשחק. וויל גרייבס נמצא בספק גם למשחק הזה, אליו מגיעה חיפה עם שבעה ניצחונות בית רצופים.

בהפועל אילת מנגד יודעים שהם במרחק נגיעה מהישג שהיה נראה כפנטזיה רחוקה ברוב שלבי העונה. הקבוצה של אריק שיבק צריכה לנצח באחד משני המשחקים הבאים כדי להעפיל לסדרת חצי הגמר נגד מכבי תל אביב, ולעשות זאת בפעם השלישית ברציפות מאז הצטרפה לליגת העל. באילת היו מרוצים מהניצחון הביתי בעיקר בזכות העובדה שהושג ביום שחון של הקפטן והכוכב של הקבוצה אפיק ניסים שקלע 3 נקודות. בקבוצה מאמינים שהיכולת הטובה שהציגו ניב ברקוביץ', אלישי כדיר ובריאן אסברי היא מפתח כדי לנצח את חיפה בחוץ. אחד המפתחות הברורים של הקבוצה הדרומית בסדרה הוא מספר זריקות העונשין. עד כה זורקים השחקנים של שיבק 31 זריקות בממוצע למשחק מהקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully