וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ההצבעה על השעיית ישראל: התקדמות בשיחות עם הפלסטינים

27.5.2015 / 16:43

רג'וב הבהיר כי יהיה מוכן למשוך את ההצבעה להשעיית ישראל, רק אם תובא בפני הקונגרס לאישור, הצעת פשרה שתכלול הבנות בנושא מעבר של שחקנים פלסטינים. רג'וב הוסיף: "כרגע אין הסכם"

ראיון עם ג'יבריל רג'וב. יותם רונן
התקדמות בשיחות עם בלאטר. רג'וב/יותם רונן

נשיא פיפ"א ספ בלאטר זימן אליו לפגישה דחופה הערב את יושב ראש ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב על מנת להגיע איתו לסיכום על הסרת ההצבעה להשעיית ישראל מסדר היום של הקונגרס בשוויץ ביום שישי בבוקר. רג'וב הבהיר בשיחה עם וואלה ספורט כי יהיה מוכן למשוך את ההצבעה להשעיית ישראל, רק אם תובא בפני הקונגרס לאישור, הצעת פשרה שתכלול הבנות בנושא מעבר של שחקנים פלסטינים והפסקת הפעילות של חמשת המועדונים שמשחקים מעבר לקו הירוק.

"זה או שתהיה הצבעה על ההשעייה או שיהיה אישור בקונגרס להסכם שייטיב עם הכדורגלנים והמאמנים הפלסטינים", הבהיר רג'וב שהוסיף: "נכון לשעת הצהריים הזו, אין שום הסכם בינינו כך שאני לא יודע לאן זה הולך. הכדור כרגיל במגרש של בנימין נתניהו ואם הוא יתגמש ויקבל את התנאים שלנו, יהיה על מה לדבר".

גם אם דבריו של רג'וב לא נשמעים עדיין מפוייסים, הרי שמדובר בהתקדמות שכן עד היום, דיבר יושב ראש ההתאחדות הפלסטינית על כך שהוא לא יסיר את הבקשה להשעיית ישראל בשום מקרה. בהתאחדות לכדורגל הישראלית מעריכים כי לאחר הפגישה בין בלאטר לרג'וב, הדברים יקבלו תפנית חיובית.
מוקדם יותר היום נאמו בזה אחר זה רג'וב ומ"מ יושב ראש ההתאחדות לכדורגל הישראלית עו"ד תמיר גילת בפני קונפדרצית המדינות החברות מאפריקה.

גורמים בהתאחדות אמרו בסיום הנאום של תמיר, כי הרושם שקיבלו הוא שאין שום סיכוי לפלסטינים לזכות ברוב של 75 אחוז מהקולות, מה עוד שנשיא אופ"א מישל פלטיני ביקש מהמדינות החברות בארגון האירופי, להצביע נגד הבקשה של הפלסטינים. "רג'וב מבין עכשיו יותר מתמיד שכדאי לו להתפשר מול ישראל", אמר גורם במשלחת הישראלית. "הוא מבין היום שעדיף לו למשוך את הבקשה להשעייה ולהגיע להסכמות ברוח טובה אחרת הוא ישאר בלי כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully